۹ فروردین ۱۴۰۳

مدیر بخش نوآوری‌های قرآنی: در حوزه قرآن هم می‌توان به صورت نوآورانه تولید محتوا کرد

مدیر بخش نوآوری‌های قرآنی: در حوزه قرآن هم می‌توان به صورت نوآورانه تولید محتوا کرد
مدیر بخش نوآوری‌های قرآنی در نمایشگاه قرآن گفت: ما اینجا تلاش می‌کنیم خدمات و محصولاتی ارائه دهیم تا بگوییم در حوزه قرآن هم می‌شود نوآورانه و خلاقانه تولید محصول و محتوا کرد، هم خدمات ارائه داد.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اگر سری به سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن زده باشید حتما متوجه بخش بزرگ «هوش مصنوعی» شده‌اید. بخشی که زیر دسته قسمت «نوآوری‌های قرآنی» بوده و برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای مراجعان تدارک دیده است.

سیدیاسر ساجدی مدیر بخش نوآوری‌های قرآنی می‌گوید: نسبت به پارسال ۲ اتفاق مهم در این بخش افتاده. سال گذشته بخش هوش مصنوعی را صرفاً برای همین افراد خاص و با ابزارهای خاص داشتیم و ارائه سرویس به صورت عمومی نداشتیم. امسال آن را از بخش ویژه خارج کردیم و خدمات را به صورت عمومی به مردم ارائه دادیم.

وی با بیان اینکه خیلی از اتفاقات برای اولین بار در این بخش میفتد، شرح داد: استفاده از این ابزارها برای همه افراد، به ویژه جوانان و نوجوانان، بسیار جذاب است.

ساجدی اضافه کرد: همچنین در این بخش کتاب‌های ویژه کودکان را داریم که صفر تا صد آن‌ها از سناریو گرفته تا ایده و تصویرسازی، توسط هوش مصنوعی تولید شده.

مدیر بخش نوآوری‌های قرآنی شرح داد: ما اینجا تلاش می‌کنیم خدمات و محصولاتی ارائه دهیم تا بگوییم در حوزه قرآن هم می‌شود نوآورانه و خلاقانه تولید محصول و محتوا کرد، هم خدمات ارائه داد.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فرودین‌ماه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

تعداد بازدید : ۱۱۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر