۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
معاون قرآن‌ و‌ عترت وزیر ارشاد:

آغاز به کار نخستین نمایشگاه مجازی قرآن / تجربه‌ای که زیست کرونایی تحمیل کرد

آغاز به کار نخستین نمایشگاه مجازی قرآن / تجربه‌ای که زیست کرونایی تحمیل کرد
مراسم افتتاحیه نمایشگاه قرآن کریم که به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی برپا شده است، صبح امروز یازدهم اردیبهشت‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه در سالن جلسات وزارت ارشاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، صبح امروز شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با تلاوت مهدی غلام‌نژاد، قاری‌ بین‌المللی کشور همراه بود، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن‌ و‌ عترت وزیر ارشاد به بیان سخنانی کوتاهی پرداخت و‌ گفت: امیدوارم‌ خداوند بر توشه و‌ توان ما در توسعه فرهنگ و زیست اخلاقی جامعه بیفزاید.

وی افزود: بر این مبنا، در اقدامات خرد و‌ کلان به دنبال توسعه بینش صحیح قرآن در جامعه هستیم. همچنین در صدد توسعه اخلاق و‌ پایداری و الزامات اخلاقی مبتنی بر آخرین وحی نامه الهی هستیم.

معاون قرآن و‌ عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به بیان جزئیاتی از نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم پرداخت و تصریح کرد: نمایشگاه مجازی قرآن در دو بخش دایر است، بخش فروشگاهی که در سه حیطه قرآن و‌ عترت، دین و‌ دفاع مقدس کتب و نرم‌افزارهایی را عرضه می‌کند.

* برگزاری نشست‌های وبیناری با شرکت اندیشمندان بین‌المللی

فقهی‌زاده اظهار کرد: در بخش محتوایی نیز سمینارهای متعددی پیش‌بینی شده است که به شکل وبینارهایی با حضور اندیشمندان داخلی و‌ خارجی برگزار می‌شود. بخش محتوایی در حوزه‌هایی همچون آموزش‌های مجازی، پژوهش‌های مجازی و‌ کودک و‌ نوجوان رقم خواهد خورد.

وی‌ در بخش پایانی سخنان خود در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، بیان کرد: امیدوارم تعداد ادوار این‌ نمایشگاه به ده‌ها دوره برسد و در سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری آن باشیم.

انتهای پیام/

تعداد بازدید : ۴۱۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر