۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

«تولید و عرضه محتوای مناسب برای کودکان در فضای مجازی» انگیزه‌ فعالیت موسسه دبستانی‌ها

«تولید و عرضه محتوای مناسب برای کودکان در فضای مجازی» انگیزه‌ فعالیت موسسه دبستانی‌ها
مسئول موسسه دبستانی‌ها با بیان اینکه اپلیکیشن «ماهک» را در راستای «تولید و عرضه محتوای مناسب برای کودکان در فضای مجازی» عرضه عمومی کردیم، گفت: در حال حاضر بخش ویژه محتوای قرآنی در اپلیکیشن «ماهک» فعال شده است.
به گزارش روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، کاظم رحیمی مسئول موسسه دبستانی‌ها که با اپلیکیشن «ماهک» در نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور دارند، درباره فعالیت این موسسه اظهار کرد: از سال ۱۳۹۲ فعالیتمان را آغاز کردیم و پنج سال طول کشید که توانستیم اپلیکیشن «ماهک» را در راستای «تولید و عرضه محتوای مناسب برای کودکان در فضای مجازی» عرضه عمومی کنیم.
وی درباره انگیزه موسسه دبستانی‌ها برای فعالیت در زمینه کودکان تصریح کرد: سال ۱۳۹۲ با فراگیری فضای مجازی و دسترسی بالای کودکان به گوشی‌های هوشمند و به‌طبع فضای مجازی مواجه بودیم؛ در عین حال محتوای مناسبی برای کودکان وجود نداشت، بنابراین تصمیم گرفتیم برای تولید و عرضه محتوای مناسب برای کودکان در فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کنیم و این انگیزه اصلی ما برای راه‌اندازی اپلیکیشن «ماهک» بوده است.
مسئول موسسه دبستانی‌ها افزود: اپلیکیشن «ماهک» در حوزه کتاب و کتابخوانی و پویش فعالیت برای کودکان سه تا ۱۲ سال فعالیت می‌کند و از سال ۹۷ عرضه عمومی شده و در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار نصب فعال دارد.
رحیمی در خصوص حضور اپلیکیشن «ماهک» در نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: در حال حاضر بخش ویژه محتوای قرآنی در اپلیکیشن «ماهک» فعال شده است؛ همچنین کودکان می‌توانند در دو پویش کتابت قرآن و عکاسی از جلسات خانگی قرآن که در اپلیکیشن قابل مشاهده است، شرکت کنند که برای هر پویش و مسابقه ۵۰ جایزه در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/
تعداد بازدید : ۱,۶۳۴

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر