۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

خدمات ویژه اپلیکیشن «فیدیبو» در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم

خدمات ویژه اپلیکیشن «فیدیبو» در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم
مدیر روابط عمومی اپلیکیشن «فیدیبو» به تشریح خدمات این مجموعه در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم پرداخت.

به گزارش روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، مهدی محب‌علی مدیر روابط عمومی اپلیکیشن «فیدیبو» که با این اپلیکیشن خدماتی را در نمایشگاه مجازی قرآن ارائه می‌دهند، درباره فعالیت فیدیبو اظهار کرد: از سال ۹۳ فعالیت خودمان را شروع کرده‌ایم و در حال حاضر در زمینه فروش کتاب صوتی و الکترونیکی، پادکست و مجله الکترونیکی فعالیت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در دوره‌های قبلی نمایشگاه قرآن هم حضور داشته‌ایم، گفت: در این دوره به‌صورت ویژه در خدمت بازدیدکنندگان از نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم هستیم.

مدیر روابط عمومی اپلیکیشن «فیدیبو» تصریح کرد: فیدیبو این امکان را فراهم کرده تا تمامی بازدیدکنندگان نمایشگاه مجازی قرآن کریم بتوانند از بین ۱۰ کتاب که در اپلیکیشن قرار دارد، به‌عنوان هدیه دو کتاب را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

محب‌علی با بیان اینکه برای تمامی کتاب‌های مذهبی و قرآنی ۴۰ درصد تخفیف گذاشته‌ایم، در پایان خاطرنشان کرد: در هر روز اشتراک سه ماهه «فیدی پلاس» به ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

تعداد بازدید : ۲,۷۳۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر