۲۸ فروردین ۱۴۰۱
محمدمهدی اسماعیلی:

جامعه نیاز به حضور در فضاهای مانوس با قرآن دارد/امیدوارم نمایشگاه با تمسک به روح سردار دل‌ها به اهدافش برسد

جامعه نیاز به حضور در فضاهای مانوس با قرآن دارد/امیدوارم نمایشگاه با تمسک به روح سردار دل‌ها به اهدافش برسد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امروز نیاز است که در جامعه فعالیت‌های قرآنی تقویت شود و مردم بیش از پیش با قرآن مانوس شوند، گفت: نمایشگاه امسال مزین به نام و تصویر سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، این شهید روحانی است. امیدوارم همه با تمسک به روح این شهید آسمانی به همه اهداف متعالی نمایشگاه برسیم.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: شاید یک ماه پیش دوستان به این موضوع با تردید نگاه می‌کردند که بتوان نمایشگاه را به‌صورت فیزیکی برگزار کرد، اما با واکسیناسیون انقلابی که از سوی دولت انجام شد، من بسیار تاکید داشتم که نمایشگاه به‌صورت فیزیکی برگزار شود.
 
وی ادامه داد: امروز نیاز است که در جامعه فعالیت‌های قرآنی تقویت شود و مردم بیش از پیش با قرآن مانوس شوند و برگزاری نمایشگاه قرآن در تقویت این فضا و انس مردم با این کتاب آسمانی بسیار موثر است. 
 
محمدمهدی اسماعیلی بیان کرد: همه ما را یاری دادند تا بتوانیم نمایشگاه قرآن را به‌صورت فیزیکی برگزار کنیم و تمام بخش‌ها بسیج شدند و مقدمات نمایشگاه در زمان کمی فراهم شد، به‌طوری‌که امروز ابتدا پیش بینی می‌کردیم فضای 18 هزار متر در نمایشگاه در اختیار فعالان قرآنی بگیرد و کافی باشد. اما امروز بیش از 40 هزار متر فضا در اختیار  بیست و نهمین نمایشگاه قرآن قرار دارد و بخش‌های متنوعی از کودک، حجاب و عفاف، الگوهای قرآنی و دیگر بخش‌ها در این نمایشگاه بر پا شده تا مردم هر چه بیشتر با حضور در فضای نمایشگاه از فعالیت‌های قرآنی مطلع شوند. 
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: بخش‌های مردمی و فعالان قرآنی اهتمام کردند که امروز نمایشگاه به‌صورت فیزیکی با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» برگزار می‌شود. جامعه انقلابی با تاسی از این شعار در پرتو حاکمیت دینی به حل مشکلات خود فکر خواهد کرد. 
 
وی در پایان بیان کرد: نمایشگاه امسال مزین به نام و تصویر سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، این شهید روحانی است. امیدوارم همه با تمسک به روح این شهید آسمانی به همه اهداف متعالی نمایشگاه برسیم.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت ۱۴۰۱ در مصلی تهران برگزار می‌شود.
تعداد بازدید : ۴۵۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر