۲۹ فروردین ۱۴۰۱

نگاه کنفرانس خانواده و تربیت معنوی فراتر از خانواده‌های شیعه است

نگاه کنفرانس خانواده و تربیت معنوی فراتر از خانواده‌های شیعه است
حوزه/ رئیس کمیته بین‌الملل کنفرانس خانواده و تربیت معنوی گفت: نگاه ما در این کنفرانس فراتر از خانواده‌های شیعه، بلکه تمامی خانواده‌های مسلمانان و حتی خانواده‌های ابراهیمی را نیز در بر می‌گیرد.

حجت الاسلام‌سید مصطفی دریاباری در مراسم افتتاح بخش بین‌الملل اولین کنفرانس بین‌المللی «خانواده و تربیت معنوی» که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) در بخش مشاوره قرآن بنیان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد، اظهار داشت: در زمینه خانواده و اهمیت آن صحبت‌های فراوانی شده است و همایش‌هایی نیز برگزار شده که در سطح ملی بوده، اما این کنفرانس برای اولین‌بار در سطح بین‌الملل برگزار می‌شود که حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: نگاه ما در این کنفرانس فراتر از خانواده‌های شیعه، بلکه تمامی خانواده‌های مسلمانان و حتی خانواده‌های ابراهیمی را نیز در بر می‌گیرد.

رئیس کمیته بین‌الملل کنفرانس بین‌المللی «خانواده و تربیت معنوی» تصریح کرد: وحدت و توجه به ابعاد مختلف خانواده در جوامع دینی از نقاط قوت این کنفرانس است.

تعداد بازدید : ۷۳۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر