۳۰ فروردین ۱۴۰۱
معاون اجرایی نمایشگاه قرآن خبر داد؛

افزایش یک ساعت و نیمه ساعات کاری مترو / نمایشگاه در شبهای قدر یک ساعت زودتر تعطیل می‌شود

افزایش یک ساعت و نیمه ساعات کاری مترو / نمایشگاه در شبهای قدر یک ساعت زودتر تعطیل می‌شود
معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از افزایش یک ساعت و نیمه ساعات کاری مترو در ایام برپایی نمایشگاه خبر داد.
حامد منیری؛ معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درباره اقدامات اجرایی انجام شده، بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه قرآن در زمینه حمل و نقل عموم مردم تمهیدات لازم با شهرداری تهران صورت گرفته است. همچنین ساعت کاری مترو در شب‌های ماه رمضان یک ساعت و نیم افزایش یافت و در شب‌های قدر نیز مترو به‌صورت ۲۴ ساعته در اختیار شب زنده‌داران خواهد بود.
 
وی ادامه داد: در محوطه نمایشگاه تمهیداتی برای روزه‌داران تدارک دیده شده تا به‌راحتی به غرفه‌ها دسترسی داشته باشند. حمل و نقل از درب شماره ۱( شهید قندی) و درب سمت خیابان قنبرزاده نیز برای دسترسی بهتر روزه‌داران امکان‌پذیر است.
 
منیری افزود: در فضای نمایشگاه بیش از ۴۵ کمیته و بخش فعالیت دارند. همچنین بیش از ۸۰ نوآوری در این نمایشگاه رونمایی و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
 
وی درباره فعالیت‌ غرفه‌های بیست و نهمین نمایشگاه قرآن در شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های قدر شبستان مصلی امام خمینی (ره) میزبان شب زنده‌داران خواهد بود. در این فضا، بخش مشاوره طراحی شده که برای شب‌های قدر امکان جمع‌آوری راحتی دارد. در شبهای قدر غرفه‌های ابتدایی در قسمت شبستان جمع‌آوری و به بخش دیگری از فضای مصلی انتقال پیدا می‌کنند تا شبستان آماده میزبانی مردم باشد.
 
معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه قرآن اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در شبهای قدر یک ساعت زودتر به کار خود پایان خواهد داد.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۲۷ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
تعداد بازدید : ۴۹۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر