۳۰ فروردین ۱۴۰۱
نشست هم‌افزایی غرفه‌داران بخش «فضای مجازی و فرهنگ دانش‌بنیان» برگزار شد؛

از ظرفیت پلتفرم‌ها به‌خوبی استفاده نکرده‌ایم

از ظرفیت پلتفرم‌ها به‌خوبی استفاده نکرده‌ایم
نشست هم‌افزایی غرفه‌داران بخش «فضای مجازی و فرهنگ دانش‌بنیان» با حضور مدیران ۱۳ غرفه حاضر در این بخش، امروز (سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه) برگزار شد.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، نشست هم‌افزایی غرفه‌داران بخش «فضای مجازی و فرهنگ دانش‌بنیان» با حضور مدیران ۱۳ غرفه حاضر در این بخش، امروز (سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه) برگزار شد.
 
در این نشست ابوالقاسم خداوردی‌لو؛ فعال فضای مجازی با اشاره به اهمیت متاورس و رشد فضای مجازی در زندگی امروز، گفت: نظر به رشد صنعت متاورس در دنیا، بخش خصوصی نیازمند رشد و ترقی در این زمینه با برگزاری کارگاه‌ها است.
 
وی افزود: دنیای ما، دنیای پلتفرم‌هاست که تا آینده بسیار زیادی ماندگار هستند. یک پلتفرم به تنهایی و بدون انگیزه، پیشرفت نمی‌کند. در این زمینه هرکسی تک‌روی کرده، زمین خورده و هرکس در زنجیره عرضه خوب عمل کرده و محصولش به اشتراک گذاشته می‌شود، رشد و ترقی کرده است. 
 
این فعال فضای مجازی اظهار کرد: مردم به محتوای دینی علاقه‌مند هستند، اما ما در فضای مجازی و متاورس هنوز به یک انسجام و نقشه محتوایی فاخر نرسیده‌ایم. به‌عنوان مثال دفتر تبلیغات پنج هزار مُبلغ دارد که می‌توانند تولید محتوایی مناسب در قالب پلتفرم‌ها داشته باشند. این ظرفیت کامل آزاد نشده است. مردم باید بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.
 
در این نشست مدیران غرفه‌های باد صبا، دنیای شیرین نبات، فردای روشن کودک، مجموعه دانش نرم‌افزاری دانش‌بانک، غرفه شتاب‌دهنده محتوای اسلامی دفتر تبلیغات قم، پلتفرم ماهک و موسسه فرهنگی ریحان نیز به بیان نظرات خود پرداختند.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
تعداد بازدید : ۴۳۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر