۳۰ فروردین ۱۴۰۱
نشست «جهاد تبیین زنانه در زندگی» برگزار شد؛

زنان ما تمدن‌ساز هستند

زنان ما تمدن‌ساز هستند
سحر دانشور بیان کرد: زنان ما تمدن‌ساز هستند و در میدان کارشان را انجام می‌دهند. جریان‌سازی زن نیازی به تبلیغات نمایش‌محور ندارد.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، نشست «جهاد تبیین زنانه» در بخش الگوی سوم نمایشگاه قرآن، عصر سه‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه برگزار شد. 
 
سحر دانشور در این نشست گفت: زنان ما در گذشته جهاد کردند و نمی‌دانیم ما در حال حاضر چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. اصلا قائل به این نیستم که به سمت اقناع برویم، بلکه باید معطوف به ساحت نظرورزی پیش رفته و پشتوانه نظری داشته باشیم. 
 
وی ادامه داد: در سطح مفهومی آنچه که میدان را شکل می‌دهد، استعداد است، اما اینکه در کدام سطوح تعریف خواهد شد را نمی‌دانم، چراکه هنوز نمی‌دانیم زن در گفتمان انقلاب اسلامی تعریفش چیست؟ و مشخصا باید تعریف رهبران با تجربه زیسته مدنظر قرار گیرد و تجربه زیسته راوی دارد. 
 
این فعال حوزه زنان بیان کرد: زنان ما تمدن‌ساز هستند و در میدان کارشان را انجام می‌دهند. جریان‌سازی زن نیازی به تبلیغات نمایش‌محور ندارد.
 
دانشور گفت: ذات تمدن فرق می‌کند؛ یا زمین را تعریف می‌کنی یا وارد زمین می‌شوی. سطح رقابت در فضای فرهنگی خیلی مهم است. وقتی زمین را غرب تعریف می‌کند، تحت هر شرایطی بازنده خواهی بود. انقلاب اسلامی زمینی را خلق کرد و حالا باید آن را آماده رقابت کنیم. اگر رهبری بحث الگوی سوم را مطرح نمی‌کردند، اصلا دیده نمی‌شد.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۱,۱۹۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر