۳۱ فروردین ۱۴۰۱

مردم با همدلی برآمده از توصیه‌های دینی در «طرح نذر نان» شرکت می‌کنند

مردم با همدلی برآمده از توصیه‌های دینی در «طرح نذر نان» شرکت می‌کنند
عضو خیریه بنی‌هاشم تهران گفت: مردم در طرح نذر نان به‌صورت کاملا خودجوش و براساس فرهنگ نوع‌دوستی که برآمده از توصیه‌های دینی است با همدلی در کنار هم قرار گرفته و از خانوارها و اقشار ضعیف جامعه حمایت و پشتیبانی می‌کنند.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بهنام زندی؛ عضو خیریه بنی‌هاشم تهران درباره «طرح نذر نان» گفت: خانواده‌های نیازمند توسط خیریه شناسایی می‌شوند. در قالب «طرح نذر نان» به این خانواده‌ها بن‌کارت اهدا می‌شود و می‌توانند از نانوایی‌های منتخب خیریه روزانه نان رایگان دریافت کنند.
 
وی ادامه داد: در طول سال در نمایشگاه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنیم و بازدیدکنندگان از «طرح نذر نان» استقبال خوبی می‌کنند.
 
زندی بیان کرد: در این طرح مردم به‌صورت کاملا خودجوش و براساس فرهنگ نوع‌دوستی که برآمده از توصیه‌های دینی است با همدلی در کنار هم قرار گرفته و از خانوارها و اقشار ضعیف جامعه حمایت و پشتیبانی می‌کنند.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۲,۲۵۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر