۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

نفس گرم عباس «شیرخدا» در نمایشگاه قرآن

نفس گرم عباس «شیرخدا» در نمایشگاه قرآن
عباس شیرخدا در ششمین روز از نمایشگاه قرآن در غرفه هنرمندان پیشکسوت حضور یافت و با صدایش گرمابخش این رویداد بزرگ قرآنی شد.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، عباس شیرخدا، امروز پنجشنبه (یکم اردیبهشت 1401) همراه با گروهی از هنرمندان پیشکسوت در نمایشگاه قرآن حضور یافت. محبوبیت این مرشد دوست‌‌داشتنی مشتاقان زیادی را به دور او جمع کرد. وی نیز دقایقی مردم را مهمان صدای گرمش کرد. 
 
شیرخدا سال ۱۳۱۲ در تهران زاده شد و پس از مدت کوتاهی پدرش را از دست داد. وی والی‌زاده معلمش را مشوق خود در شاهنامه‌خوانی می‌داند و می‌گوید اگر حمایت‌های همسرم «مهین قربان‌پور» نبود، نمی‌توانستم موفق شوم. وی می‌گوید پدربزرگ من اهل شعرخوانی و ورزش بود. عباس شیرخدا از دوستان غلامرضا تختی بود.
 
عباس شیرخدا شعرخوان، شاهنامه‌خوان و نوازنده ضرب در زورخانه است. صدای وی از سوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در برنامه‌های ورزشی بسیار پخش شده ‌است.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۷۷۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر