۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

تحویل روزانه 150 چادر با دوخت رایگان در بخش عفاف و حجاب

تحویل روزانه 150 چادر با دوخت رایگان در بخش عفاف و حجاب
استقبال مخاطبان از غرفه ویژه دوخت رایگان چادر در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن، میزان ارائه خدمات را در این بخش افزایش داده است.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن روزانه 150 چادر مشکی و چادر رنگی دوخته می‌شود. این تعداد چادر در کارگاه‌های خدمات‌دهنده، دوخته شده و تا پاسی از شب به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.
 
45 دقیقه طول می‌کشد تا هر چادر دوخته شود. هر بانوی ایرانی می‌تواند از خدمات دوخت رایگان برای هر تعداد چادر که از نمایشگاه عفاف و حجاب خریداری کرده یا از بیرون آورده، استفاده کند.
 
کارگاه‎های دوخت چادر یکی از پرمخاط‌ب‌ترین بخش‌های نمایشگاه قرآن است که توانسته نظر مثبت بسیاری از بانوان و بازدیدکنندگان را جلب کند. 
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۹۲۴

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر