۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
از سوی مجموعه باد صبا انجام می‌شود؛

اپلیکیشن «قرآن حبل‌المتین» و مشارکت در ختم آنلاین قرآن کریم/ هشتک «هرگوشی هوشمند یک مأذنه»

اپلیکیشن «قرآن حبل‌المتین» و مشارکت در ختم آنلاین قرآن کریم/ هشتک «هرگوشی هوشمند یک مأذنه»
مدیر مجموعه باد صبا گفت: شرکت پیشگامان موج تلفن همراه با هدف تولید و عرضه محصولات نرم‌افزاری گوشی‌های هوشمند به‌ویژه در حوزه فرهنگی و برای رفع نیازهای جامعه علمی و اسلامی در سال 1386 در شهر مشهد مقدس تاسیس شد.
محمدعلی طهرانچی؛ مدیر مجموعه باد صبا در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: از دستاوردهای شاخص شرکت پیشگامان موج تلفن همراه طی ۱5 سال فعالیت مستمر می‌توان به توسعه و تولید نرم افزارهای زیر اشاره کرد:
 
نرم‌افزار «تقویم اذان‌گوی بادصبا» 
تقویم اذان گو بادصبا که بیش از یک دهه از ورود نسخه اولیه آن به بازار می‌گذرد محصول دانش بنیان نوع یک است. این نرم‌افزار کاربردی با بیش از 13 میلیون کاربر فعال در ماه، توانست در سال 1398 رتبه نخست بهترین برنامه کاربردی سال به انتخاب کاربران کافه بازار را از آن خود کند.
 
این محصول دارای ضریب نفوذ 16 درصدی بین کاربرانی است که دسترسی به اینترنت دارند و به شش زبان زنده دنیا شامل: انگلیسی، عربی، اسپانیولی، اردو، آذری و فارسی در دسترس کاربران قرار دارد.
 
نرم‌افزار «قرآن صوتی حبل‌المتین» 
قرآن صوتی حبل‌المتین از محصولات اولیه و پرکاربرد شرکت پیشگامان موج تلفن همراه است که در سال 1388 نسخه اولیه آن روانه بازار شد و تاکنون با استقبال بی نظیری مواجه شده است. این قرآن صوتی با بیش از دو میلیون نصب فعال به عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات قرآنی مارکت ایران شناخته می‌شود.
 
همچنین مشاهده متن قرآن با فونت منحصربه‌فرد به همراه ترجمه و امکان استفاده از صوت‌های متنوع و دلنشین 34  قاری برجسته و امکان ایجاد ختم‌های گروهی آنلاین از دیگر خدمات این نرم‌افزار است.
 
نرم‌افزار «مفاتیح الجنان صوتی باب‌النعیم» 
مفاتیح الجنان صوتی باب‌النعیم برای اولین‌بار در سال 1389 رونمایی شد و به واسطه استقبالی که از این محصول شد تا اکنون روند توسعه و پشتیبانی آن تداوم پیدا کرده است. در نرم‌افزار باب‌النعیم کلیات مفاتیح الجنان حاج عباس قمی ارائه شده است.
 
امکان استفاده از صوت‌های متنوع و دلنشین مداحان در ادعیه و زیارات معروفه مشاهده متن مفاتیح با فونت منحصربفرد و به همراه ترجمه نیز از امکانات این نرم‌افزار است.
 
افزونه گوگل کروم «بادصبا»
از این پس علاوه بر گوشی موبایل، امکان دسترسی به خدمات شاخص بادصبا در کامپیوتر شخصی از طریق افزونه (اکستنشن) مرورگر گوگل کروم نیز فراهم شده است. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این افزونه، امکان پخش اذان  و مشاهده اوقات شرعی روی دسکتاپ کامپیوتر است.
 
طهرانچی در ادامه گفت: نمایشگاه قرآن، نمایه عملکرد نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف در حوزه قرآن بوده و از آنجایی که مجموعه بادصبا با ارائه محصول قرآن صوتی «حبل‌المتین» در این راستا همگام است، در این محفل حضور و افتخار میزبانی از علاقه‌مندان را دارد.
 
وی افزود: مجموعه بادصبا از بازدیدکنندگان خود دعوت کرده در دو پویش شرکت کنند: پویش اول: هرصفحه، یک ختم قرآن. این پویش با هدف مشارکت در ختم آنلاین قرآن کریم در نرم‌افزار «قرآن صوتی‌حبل‌المتین» ایجاد شده است. هدایای پویش ختم قرآن: پنج کمک هزینه دو میلیون تومانی سفر به مشهد مقدس است. پویش دوم: مکث و عکس. برای شرکت در این مسابقه کافی است با ماکت بادصبا عکس بگیرید و عکس خود را با هشتگ #هر گوشی هوشمند یک_ماذنه در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. هدایای مسابقه مکث و عکس: سه جایزه نقدی یک میلیون تومانی است.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۱,۵۳۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر