۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم؛

کتاب سه جلدی «تا ابد زندگی» رونمایی شد

کتاب سه جلدی «تا ابد زندگی» رونمایی شد
کتاب سه جلدی «تا ابد زندگی» (شرح احادیث کتاب الموت بحارالانوار) نوشته محمدرضا عابدینی که از سوی موسسه مطالعات اسلامی رواسی منتشر شده بود در شبستان مصلی امام خمینی(ره) رونمایی شد.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، کتاب «تا ابد زندگی» (شرح احادیث کتاب الموت بحارالانوار) در سه جلد با عنوان‌های «تولدی دیگر»، «تطهیر زندگی» و «لحظه دیدار» نوشته محمدرضا عابدینی در ششمین شب از برپایی نمایشگاه قرآن با حضور حجت‌الاسلام پناهیان رونمایی شد.
 
در این کتاب آمده است: «معاد جایگاه ویژه‌ای در منظومه معارف دنیا دارد به گونه‌ای که بسیاری از آویزه‌های دنیا در پرتو معاد به روشنی درک می‌شوند و بدون آن دریافت همه ابعاد این منظومه ناممکن است.
 
بر این اساس بحث از معاد نه تنها موجب شناخت زندگی پس از مرگ می‌شود بلکه در انسان‌شناسی عدل، نبوت و امامت موثر است. وقتی شناخت دقیق توحید نیز در سایه سار معاد نه تنها چنین نقشی در تبیین نظام اعتقادی دارد بلکه در مباحث تربیتی و سلوکی نیز تاثیرگذار است کما اینکه بحث معاد می‌تواند به عنوان یکی از پایه‌های مهم الگوی حکمرانی جامعه اسلامی نقش‌آفرینی کند.» 
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۱,۲۲۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر