۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

فعالیت مجدد نمایشگاه قرآن پس از دو سال وقفه اقدامی امیدوارکننده‌ است

فعالیت مجدد نمایشگاه قرآن پس از دو سال وقفه اقدامی امیدوارکننده‌ است
عبدالملکی درباره برگزاری نمایشگاه قرآن پس از دو سال وقفه، گفت: فعالیت مجدد نمایشگاه قرآن، آن هم پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، اقدامی امیدوارکننده‌ است.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، حجت‌الله عبدالملکی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شامگاه پنجشنبه اول اردیبهشت 1401 به‌صورت غیررسمی و به همراه خانواده با حضور در نمایشگاه، از بخش‌های مختلف بزرگترین رویداد قرآنی کشور بازدید کرد. 
 
وی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، گفت: میلیون‌ها کارگر زیرمجموعه تشکل‌های کارگری هستند. این تشکل‌ها بایدبرنامه‌ریزی دقیق قرآنی از آموزش روخوانی تا سطوح بالاتر معارفی و تفسیر قرآن داشته باشند.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر ضرورت اهتمام تشکل‌های کارگری در زمینه آموزش‌های قرآنی، بیان کرد: در مواردی برنامه‌‍‌های قرآنی، جلسات تفسیر قرآن و جلسات آموزشی قرآن در نمازخانه کارگاه‎ها و کارخانه‌ها برگزار می‌شود و حتی در مناسبت‌های مختلف نیز هیأت‌های کارگری برنامه‌های متنوعی دارند.
 
عبدالملکی درباره برگزاری نمایشگاه قرآن پس از دو سال وقفه، افزود: فعالیت مجدد نمایشگاه قرآن، آن هم پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، اقدامی امیدوارکننده‌ است، چراکه یکی از برنامه‌های بانشاط معنوی ماه مبارک رمضان برای مردم بازدید از نمایشگاه قرآن بود. نمایشگاه تمامی ابعاد قرآن را در حوزه رسانه، هنری، خردسالان و پژوهشی در معرض دید عمومی بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.
 
وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توانست با برنامه‌ریزی، نمایشگاه قرآن را به‌صورت حضوری برگزار کند.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۵۹۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر