۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت:

حضور گسترده بانوان عفیف و ایمانی کشورمان در فعالیت‌های قرآنی از برکات انقلاب اسلامی پرشکوه‌مان است

حضور گسترده بانوان عفیف و ایمانی کشورمان در فعالیت‌های قرآنی از برکات انقلاب اسلامی پرشکوه‌مان است
محمدمهدی اسماعیلی در جدیدترین پیام خود در فضای مجازی نوشت: «حضور گسترده بانوان عفیف و ایمانی کشورمان در فعالیت‌های قرآنی از برکات انقلاب اسلامی پرشکوه‌مان است.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر دیروز (پنجشنبه اول اردیبهشت 1401) با حضور در محفل «اُنس با قرآن» در جمع بانوان قرآنی با تأکید بر راه‌اندازی جشنواره‌های قرآنی مختص بانوان در کشور، گفت: در زمینه فعالیت‌های حوزه بانوان نسبت به گذشته در نقطه پیشرفت ایستاده‌ایم. همین میزان از فعالیت بانوان در عرصه قرآنی از نقطه تصور دور بود که به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های رهبر قرآنی، امروز زنان اندیشمند و غیور در عرصه فعالیت‌های قرآنی همپای جامعه مردان به جلو آمدند.
محمدمهدی اسماعیلی پس از این نشست، در جدیدترین پیام خود در فضای مجازی نوشت: «حضور گسترده بانوان عفیف و ایمانی کشورمان در فعالیت‌های قرآنی از برکات انقلاب اسلامی پرشکوه‌مان است. 
در جلسه با بانوان قرآنی در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآنی، بر ارتقای فعالیت‌های قرآنی بانوان در قالب جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های اختصاصی در سراسر کشورمان تأکید کردم.» 
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۶۱۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر