۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
محمد فیلی:

امیدواریم در نمایشگاه سال آینده فیلمی را برای مردم اکران کنیم

امیدواریم در نمایشگاه سال آینده فیلمی را برای مردم اکران کنیم
هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: هر چیزی که آمیخته با هنر باشد، مردم بهتر حس و درک کرده و بیشتر می‌توانند با آن تعامل داشته باشند. امیدواریم در نمایشگاه قرآن سال آینده با ظرفیت و پتانسیل همه هنرمندان پیشکسوت در عرصه بازیگری و کارگردانی بتوانیم فیلمی درخور برای مردم قرآن‌دوست به اکران در بیاوریم که اگر این اتفاق بیافتد، قدم مثبتی برداشته خواهد شد.
محمد فیلی؛ هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون و بازیگر نقش شمر در سریال مختارنامه در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بیان کرد: نمایشگاه قرآن خوب است و اگر به‌صورت همیشگی برگزار شود، بسیار اثرگذار خواهد بود. 
 
وی ادامه داد: اولین‌بار است موسسه هنرمندان پیشکسوت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور پیدا کرده است. خودم سال‌های گذشته به‌صورت پراکنده در این نمایشگاه حضور داشتم و از آن بازدید کرده‌ام، اما امسال با حس دیگری حضور یافتم، چراکه هنرمندان پیشکسوت اولین سالی است که در این نمایشگاه حضور پیدا کردند. 
 
بازیگر نقش شمر در سریال مختارنامه گفت: آرزویم این است در سال‌های آینده نمایشگاه قرآن، غرفه‌ای با وسعت بیشتر و کارهای مهمتری داشته باشیم. استقبال بسیار خوبی هم از نمایشگاه شده است و مردم هم بعد از اینکه متوجه حضور هنرمندان می‌شوند از این بخش استقبال و اظهار محبت می‌کنند.
 
فیلی افزود: هر چیزی که آمیخته با هنر باشد، مردم بهتر حس و درک کرده و بیشتر می‌توانند با آن تعامل داشته باشند. امیدواریم در نمایشگاه قرآن سال آینده با ظرفیت و پتانسیل همه هنرمندان پیشکسوت در عرصه بازیگری و کارگردانی بتوانیم فیلمی درخور برای مردم قرآن‌دوست به اکران در بیاوریم که اگر این اتفاق بیافتد، قدم مثبتی برداشته خواهد شد.
 
این هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون بیان کرد: زبان هنر، تعارف با کسی ندارد، هر چیزی آمیخته با هنر باشد را تلطیف و ملموس می‌کند و هنر سخت‌ترین مفاهیم را برای مخاطب نرم کند. 
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۷۶۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر