۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

قرآن‌هایتان را پس از نمایشگاه قرآن در مرکز تبادل کتاب تعویض کنید

قرآن‌هایتان را پس از نمایشگاه قرآن در مرکز تبادل کتاب تعویض کنید
مشاور رسانه‌ای مرکز تبادل کتاب گفت: مردم پس از آشنایی با چرخه خرید کتاب از این مرکز می‌توانند پس از پایان نمایشگاه، قرآن‌های دست دوم خود را در مرکز تبادل کتاب تعویض کنند.
محمد ابک؛ مشاور رسانه‌ای مرکز تبادل کتاب در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بیان کرد: مرکز تبادل کتاب از سال 94 با ایده گسترش فرهنگ بین اقشار ضعیف جامعه راه‌اندازی شد.
 
وی افزود: کتاب‌های این مرکز در بخش‌های فنی و مهندسی، ادبیات (‌داستان ایرانی خارجی کلاسیک و شعر) پزشکی، کامپیوتر، هنر، مذهبی، زبان‌های خارجی، کمک آموزشی، دانشگاهی، روانشناسی، جامعه‌شناسی علوم سیاسی، مدیریت حسابداری اقتصادی و اصول معارف، بخش‌بندی و قفسه‌بندی شده‌اند.
 
مشاور رسانه‌ای مرکز تبادل کتاب ادامه داد: غرفه تبادل کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، برای معرفی بیشتر خود به بازدیدکنندگان شرکت کرده و مردم پس از آشنایی با چرخه خرید کتاب از این مرکز می‌توانند پس از پایان نمایشگاه، قرآن‌های دست دوم خود را در مرکز تبادل کتاب تعویض کنند.
 
وی با اشاره به قرعه‌کشی که در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندانی که قصد شرکت در این قرعه‌کشی را داشته باشند، می‌توانند فرم مربوطه را پر کنند. پایان نمایشگاه به برگزیدگان 200 هزار تومان اعتبار کتاب می‌دهیم تا از فروشگاه خرید کنند.
 
ابک درباره اعضای فعال این مرکز نیز بیان کرد: مرکز بیش از 13 هزار نفر عضو فعال دارد. اعضای فعال مرکز تبادل کتاب، کسانی هستند که به‌طور فعال و منظم در چرخه تبادل کتاب شرکت می‌کنند، یعنی کتاب می‌آوردند و سپس با اعتبار جدید، کتاب جدید خریداری کردند و درعین‌حال به‌صورت حضوری و نقدی هم کتاب خریداری‌ می‌کنند.
 
مشاور رسانه‌ای مرکز تبادل کتاب افزود: مخاطبانی که دارای اعتبار در مرکز تبادل کتاب هستند، می‌توانند در قبال اعتبار دریافتی، کتاب جدید دریافت کنند و در صورت نداشتن اعتبار می‌توانند کتاب‌های خود را با 30 درصد تخفیف و ارزان‌تر از بازار، در این مرکز بخرند. به درخواست برخی ناشران، بخشی به نام «کتاب‌های نو» در این مرکز ایجاد شد و در آن، کتاب‌های ناشران به‌صورت اعتباری با قیمت پشت جلد فروخته می‌شود. بر اساس فروش اعتباری این‌کتاب‌ها، ناشران می‌توانند برای خود یا خریداران کتاب‌های خودشان، آثار جدید تهیه کنند.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۱,۶۶۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر