۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
صفا آقاجانی:

زبان هنر بیان‌کننده عمیق‌ترین مفاهیم به شیوه ظریف است

زبان هنر بیان‌کننده عمیق‌ترین مفاهیم به شیوه ظریف است
صفا آقاجانی در این زمینه که زبان هنر تا چه میزان می‌تواند برای انتقال مفاهیم دینی و مذهبی کمک‌کننده باشد، گفت: زبان هنر فعالیت‌ها را به بهترین شیوه و ظریف‌ترین شکل انجام می‌دهد. زبان هنر، بیان‌کننده عمیق‌ترین مفاهیم به شیوه ظریف است.
صفا آقاجانی؛ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با حضور در غرفه موسسه هنرمندان پیشکسوت در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بیان کرد: اینکه هنرمندان غرفه‌ای داشته باشند و از نزدیک و در فضای تعاملی با فعالیت‌های قرآنی آشنا شوند، بسیار تأثیرگذار است.
 
وی ادامه داد: این موسسه با اعضایش از تمام رشته‌های هنری عضو پیشکسوت دارد. یکی از این رشته‌ها، خطاطی قرآنی است که در این نمایشگاه هنرمندانی در این زمینه دور هم جمع شده‌اند. پیشکسوتان حداقل 50 سال در این رشته فعالیت کرده و دارای درجه هنری یک هستند.
 
آقا جانی گفت: طبیعتا برگزاری هر نمایشگاه و جشنواره‌ای نیازمند مشورت با صاحبنظران همان عرصه است، به‌ویژه طلایه‌دارانی که گام‌های اول را برداشته‌اند و 50 سال در رشته‌های مختلف ازجمله هنر نقش‌آفرینی کرده‌اند.
 
این بازیگر پیشکسوت افزود: تا به امروز موسسسه هنرمندان پیشکسوت در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها جایش خالی بوده است. اعضای این موسسه در تمامی رشته‌های هنری، از بهترین‌ها و درجه یک هستند و می‌توانند برای جوانان الگوساز باشند.
 
وی در این زمینه که زبان هنر تا چه میزان می‌تواند برای انتقال مفاهیم دینی و مذهبی کمک‌کننده باشد، بیان کرد: زبان هنر فعالیت‌ها را به بهترین شیوه و ظریف‌ترین شکل انجام می‌دهد. زبان هنر، بیان‌کننده عمیق‌ترین مفاهیم به شیوه ظریف است. زبان هنر، انسانی‌تر به مباحث و مقولات نگاه می‌کند. 
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۷۲۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر