۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

اجرای گروه تواشیح نوجوانان محمد رسول‌الله (ص) در نمایشگاه قرآن

اجرای گروه تواشیح نوجوانان محمد رسول‌الله (ص) در نمایشگاه قرآن
بخش نوجوانان گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول‌الله (ص) در شب شهادت حضرت علی(ع) به اجرای قطعاتی در وصف اول مظلوم عالم پرداختند.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بخش نوجوانان گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول‌الله (ص)، جمعه دوم اردیبهشت 1401 در هفتمین شب از برپایی نمایشگاه قرآن، قبل از اذان مغرب به اجرای قطعاتی در وصف اول مظلوم عالم پرداختند.
 
غرفه آواها و نغمات قرآنی ازجمله بخش‌های جدید نمایشگاه قرآن کریم است که توسط گروه همخوانی محمد رسول‌الله(ص) و سازمان قرآن و عترت بسیج تهران اداره می‌شود.
 
رحیم قربانی؛ مسئول بخش آواها و نغمات در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن بیان کرد: در راستای یادبود معلم و قاری قرآن و هنرمند برجسته نغمات قرآنی مرحوم صفری این غرفه برپا شد.
 
وی ادامه داد: بر این اساس جشنواره «آوای نور» برای گروه‌های تواشیح سراسر کشور ترتیب داده شده که با استقبال خوبی مواجه شدیم. آثار با موضوعات قرآن، ادعیه و مناجات در دو مرحله ارائه می‌شود.
 
قربانی تأکید کرد: پس از مراحل داوری، از بین 10 گروه تواشیح به‌صورت حضوری برترین‌ها انتخاب می‌شوند. در کنار این فضا، سیر تشکیل گروه‌های تواشیح قبل از انقلاب تا بعد از انقلاب در قالب نمایشگاهی معرفی شده است.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۱,۵۶۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر