۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

تسهیل بیمه فعالان قرآنی در میز خدمت معاونت قرآن و عترت

تسهیل بیمه فعالان قرآنی در میز خدمت معاونت قرآن و عترت
معاون ساماندهی و نظارت بر موسسات فرهنگی قرآن و عترت، گفت: اگر افرادی که متقاضی بیمه فعال قرآنی هستند، مدارک مورد نیاز را همراه داشته باشند، در غرفه میز خدمت مستقر در نمایشگاه قرآن، ثبت‌نام آنها را انجام می‌دهیم.
سعید کریمی؛ معاون ساماندهی و نظارت بر موسسات فرهنگی قرآن و عترت در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بیان کرد: ما دو کار جدید در دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌ها داشتیم؛ نخست بحث پالایش بیمه فعالان قرآنی که با عنوان فعالان قرآنی از صندوق اعتباری هنر خدمت می‌گیرند و موضوع دیگر ابلاغ آیین‌نامه جدید صدور مجوز موسسات فرهنگی قرآن و عترت است که امسال از سوی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه به ما ابلاغ شد که در دستور کار قرار گرفت.
 
وی افزود: با توجه به این‌که کار جدید بود و این احتمال را می‌دادیم برای بسیاری از متقاضیان و مراجعان ما جای سوال باشد با دستور رئیس بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، قرار شد یک غرفه به‌عنوان میز خدمت در نمایشگاه مستقر شود که به سوالات مراجعان درباره روال صدور مجوز موسسات قرآنی پاسخ دهیم و اگر در جریان صدور مجوز به مشکلی برخوردند ما با آنها همراهی و همکاری داشته باشیم و مشکل‌شان را حل کنیم. برای همین میز خدمت معاونت قرآن و عترت را در اینجا دایر کردیم.
 
معاون دفتر برنامه‌ریزی آموزش و توسعه مشارکت‌ها، درباره مراجعه‌کنندگان میز خدمت گفت: از آنجا که در بخش موسسات نمایشگاه مستقر شدیم، فعالان قرآنی که درباره مجوز موسسه یا بیمه فعالان سوالی دارند یا راهنمایی می‌خواهند به ما مراجعه می‌کنند و ما پاسخگوی آنها هستیم.
 
کریمی درباره بیمه فعالان قرآنی ادامه داد: اگر افرادی که متقاضی بیمه تکمیلی به‌عنوان فعال قرآنی هستند و مدارک موردنیاز را همراه داشته باشند، ما در همین غرفه ثبت‌نام آنها را انجام می‌دهیم. اگر در روال ثبت‌نام به مشکلی برخورده باشند، همکاران در غرفه آن‌ها را راهنمایی می‌کنند و اگر حائز شرایط باشند کمک می‌کنند تا ثبت‌نام آن‌ها تکمیل شود.
 
وی اظهار کرد: امسال نمایشگاه پس از دو سال وقفه به‌صورت حضوری برگزار شده و علیرغم این‌که فرصت زیادی برای برنامه‌ریزی و راه‌اندازی نمایشگاه مانند سال‌های قبل نبود، اما همه دوستان در بخش نهادهای مردمی و دولتی پای کار آمدند و نمایشگاه به موقع برپا شد. امیدواریم امسال هم خدمات خوبی به بازدیدکنندگان ارائه دهیم.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۷۶۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر