۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

اختتامیه بخش نهادها و موسسات مردمی برگزار شد / تقدیر از سه مؤسسه برتر

اختتامیه بخش نهادها و موسسات مردمی برگزار شد / تقدیر از سه مؤسسه برتر
مراسم اختتامیه بخش نهادها و موسسات مردمی نمایشگاه قرآن، با تقدیر از سه موسسه برتر برگزار شد. موسسه فرهنگی هنری سرو امید، موسسه قرآنی حامی نورعلوی و موسسه کانون علم و دین، به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اختتامیه بخش نهادها و موسسات مردمی نمایشگاه قرآن کریم، از ساعت 17 تا 18 امروز (جمعه نهم اردیبهشت 1401) همزمان با روز پایانی این رویداد قرآنی برگزار شد. 
 
در این مراسم با حضور حسن محمدی؛ مسئول بخش نهادها و موسسات مردمی از سه موسسه برتر تجلیل شد.
 
محمدی در این مراسم با تقدیر از 30 موسسه حاضر در بخش نهادها و موسسات مردمی نمایشگاه قرآن، گفت: امسال مهمترین نقطه قوت نمایشگاه، تشکیل و برپایی آن بود. با وجود مشکلاتی مانند کرونا که سال‌های گذشته باعث تعطیلی این رویداد قرآنی شده بود، امسال به فضل الهی نمایشگاه برگزار شد.
 
وی ادامه داد: این نمایشگاه، فصل جدیدی در زمینه تعامل نهادهای دولتی و حاکمیتی به‌وجود آورد.
 
مدیر بخش نهادها و موسسات مردمی اظهار کرد: در حال تدوین گزارش مفصلی از نقاط قوت و ضعف و آسیب‌شناسی از نمایشگاه بیست و نهم هستیم. 
 
محمدی گفت: به رسم یادبود، گواهی حضور برای همه موسسات درنظر گرفته شده و به امضای ریاست نمایشگاه رسیده است. سه غرفه نیز به‌عنوان غرفه‌های برتر انتخاب شدند. مولفه‌هایی مثل شور و نشاط، جذابیت برای مخاطبین و حضور به‌موقع در انتخاب غرفه‌های برتر مورد نظر بوده است. 
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌الملل قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۹۱۴

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر