۱۱ فروردین ۱۴۰۲
مدیر بخش موسسات قرآنی مردمی خبرداد:

هدف این است که مردم با موسسات قرآنی‌ ارتباط برقرار کنند

موسسات قرآنی
مدیر بخش موسسات قرآنی مردمی گفت: تلاش ما براین است که مردم با موسسات قرآنی‌ ارتباط برقرار کنند، البته یک درصد از موسسات در نمایشگاه حضور دارند اما با این وجود سعی کردیم علاوه بر پیوند بین مردم و موسسات، نیازهای تخصصی معلمین قرآنی و همچنین موسسات را هم بازیابی و حل کنیم.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، محمد انجم‌ شعاع مدیر بخش موسسات قرآنی مردمی در خصوص فعالیت‌های این بخش در سی‌امین نمایشگاه قرآن‌ اظهار کرد: تلاش ما در این دوره معطوف به معرفی ظرفیت‌های قرآنی موسسات به خصوص در حوزه‌ روان‌خوانی و بحث‌های آموزشی قرآنی است.

هدف این است که مردم با موسسات قرآنی‌ ارتباط برقرار کنند

وی ادامه داد: تلاش ما براین است که مردم با موسسات قرآنی‌ ارتباط برقرار کنند، البته یک درصد از موسسات در نمایشگاه حضور دارند اما با این وجود سعی کردیم علاوه بر پیوند بین مردم و موسسات، نیازهای تخصصی معلمین قرآنی و همچنین موسسات را هم بازیابی و حل کنیم.

مدیر بخش موسسات قرآنی مردمی یادآور شد: یکی دیگر از خدمات ما مربوط به کسانی خواهد بود که به دنبال ساختار قرآنی هستند، برای این افراد پنجره خدمت را باز خواهیم‌ کرد.

توجه موسسات قرآنی به بخش بین‌الملل بعد از نامه رهبر انقلاب

انجم‌شعاع از نیم نگاه موسسات قرآنی مردمی به بخش بین‌الملل نمایشگاه گفت و افزود: باتوجه به اینکه بعد از نامه‌ رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی استقبال خوبی از سوی جوانان اروپایی و آمریکایی از این راهنمایی‌های مدبرانه رهبر انقلاب صورت‌ گرفت سعی داریم برای آن دسته از جوانانی که به دنبال متن قرآن هستند شرایطی را فراهم کنیم تا کسانی که در امر تبیین و ترویج قرآن برای این قشر می‌توانند کاری کنند به میدان عمل بیایند تا نیاز جوانان غربی را در توان برطرف کنند.

وی افزود: با حضور مسئولین در این بخش مشکلات موسسات قرآنی به گوش مدیران خواهد رسید، بلاخره بسیاری از موسسات موانع قانونی یا مشکلاتی از این دسته دارند که با آشنایی مسئولین با این‌ مشکلات قطعاً بخشی از گرفتاری‌ها حل خواهد شد.

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۳۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر