۱۳ فروردین ۱۴۰۲
مدیر غرفه حکمرانی قرآنی خبرداد:

اجرای طرح «فضه» برای پاسخگویی به نیازهای مردم با زبان قرآن

غرفه حکمرانی قرآنی نمایشگاه قرآن
دبیرکل بنیاد قرآن گفت: طرحی را با نام فضه عملی نموده‌ایم با این محتوا که بتوان پاسخ نیازهای مردم را از قرآن کریم اخذ کرد و مسیر قرآنی را جلوی پای آنان گذاشت. فضه کودک را ان شاءالله امسال در نمایشگاه رونمایی خواهیم کرد.

سیدمهدی حسین‌زاده، دبیرکل بنیاد قرآن و مدیر غرفه حکمرانی قرآنی در گفت‌وگو با ستاد خبری سی‌امین دوره از نمایشگاه قرآن کریم گفت: نمایشگاه باید تا جایی که می‌تواند از تجمل‌گرایی و تشریفاتی بودن فاصله بگیرد و غنای محتوایی خود را افزایش دهد.

حسین‌زاده ادامه داد: باید با زبان مردم با آن‌ها سخن گفت و قرآن را از این مسیر معرفی کرد، تا جایی که امکانش است باید از کلیشه‌گویی فاصله بگیریم. در این راستا در بخش کودک نمایشگاه اقدامات تحسین‌برانگیزی صورت گرفته منتها باید این اقدامات در سطح کودک و نوجوان هم پیگیری شود.

دبیرکل بنیاد قرآن گفت: طرحی را با نام فضه عملی نموده‌ایم با این محتوا که بتوان پاسخ نیازهای مردم را از قرآن کریم اخذ کرد و مسیر قرآنی را جلوی پای آنان گذاشت. وجه تسمیه این طرح به فضه از آن جهت است که این خادمه حضرت زهرا با فراگیری قرآن توانست پاسخ به سوالات مردم را از قرآن کریم اخذ کند و به آنان جواب دهد. فضه کودک را ان شاءالله امسال در نمایشگاه رونمایی خواهیم کرد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۳۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر