۱۳ فروردین ۱۴۰۲

علاقه‌مندان به هنرهای ایرانی اسلامی به نمایشگاه قرآن سر بزنید

بخش هنرهای دینی نمایشگاه قرآن
محصولات فرهنگی همیشه مخاطبین خاص خود را دارد، امسال نمایشگاه قرآن با یک ابتکار خوبی با اختصاص فضایی با وسعت زیاد تمامی هنرمندان هنرهای مختلف را در یک محل تجمیع کرده تا آثار خود را به نمایش بگذرند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، یکی از بخش‌های بزرگ سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم امسال به محصولات فرهنگی اختصاص پیدا کرده است.

در این مجموعه که در انتهای راهرو اصلی سالن مصلی تهران قرار گرفته است علاقمندان می‌توانند شاهد هنرهایی همچون آینه‌کاری، گچ‌بری، نقره‌سازی، خط و سنگ، گل مرغ و نقاشی ایرانی، پارچه قلم‌کاری، فیروزه‌کوبی، میناکاری، پته‌دوزی، معرق رنگ‌بندی، قلم‌زنی، خاتم کاری، معرق چوب، سفال و سرامیک، معرق خط، گلیم‌سوزنی، منبت کاری، طلا کوبی فلز، ساقه گندم، خط روی گلیم، پارچه زربفت، تراش کریستال، مشبک فلز، قلم زنی، تذهیب‌گر، حکاکی روی شیشه و ... باشید.


بخش آثار فرهنگی و صنایع دستی
بخش آثار فرهنگی و صنایع دستی
بخش آثار فرهنگی و صنایع دستی

در این بخش تمامی هنرهای ذکر شده دارای غرفه‌های مجزا هستند که علی‌رغم نمایش ساخت محصولات فرهنگی قرآنی (ورکشاپ) آثار قابل ارائه برای خرید مخاطبین‌ نیز وجود دارد.

یکی از نکات جالب این است که برخی از غرفه‌ها امکان ثبت سفارش براساس سلایق خریداران را نیز دارند.

علاقمندان به آثار هنری ایرانی اسلامی حتما از این بخش بازدید کنند.

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۲۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر