۱۳ فروردین ۱۴۰۲

برپایی میزخدمت سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه قرآن

سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه قرآن
مسئول غرفه اداره کل فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی علاوه بر فعالیت‌های قرآنی به برپایی میز خدمت در نمایشگاه‌های گوناگون به خصوص نمایشگاه بین‌المللی قرآن اشاره کرد و گفت: در این جا مردم، شرکای اجتماعی، کارفرمایان، بیمه شدگان و بازنشستگان می‌توانند مشکلات و دغدغه‌های خود را به کارشناسان و مشاوران اطلاع دهند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، سیدعلی خانی مسئول غرفه اداره کل فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به فعالیت‌های قرآنی این سازمان اشاره کرد و گفت: در سازمان ۲۴ دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، اذان، مفاهیم و نهج‌البلاغه برگزار شد. حدود ۸ هزار نفر شرکت‌کننده در ۳ مرحله مقدماتی، نهایی و بین دستگاهی داشتیم.

برپایی میزخدمت سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه قرآن

وی علاوه بر فعالیت‌های قرآنی به برپایی میز خدمت در نمایشگاه‌های گوناگون به خصوص نمایشگاه بین‌المللی قرآن اشاره کرد و افزود: در این جا مردم، شرکای اجتماعی، کارفرمایان، بیمه شدگان و بازنشستگان می توانند مشکلات و دغدغه‌های خود را با کارشناسان و مشاوران به اطلاع دهند و ما تا جایی که بتوانیم به افراد کمک می‌کنیم.

خانی از حضور کارشناسان درمانی، تغدیه، پزشکی برای ارائه خدمات به مردم در این بخش خبر داد و گفت: همه ساله از غرفه و خدماتی که ارائه داده شده، استقبال خوبی می‌شود. امسال ما با استفاده از نرم افزارهای الکترونیک سازمان به صورت حضوری پاسخگو سوالات مردم، آموزش نحوه استفاده از برنامه و سامانه را هستیم و با این روش مردم می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود به صورت غیرحضوری در منزل خدماتی را که مدنظر دارند،دریافت کنند.

طرح جدید بیمه دانشجویی

وی به طرح جدید بیمه دانشجویی اشاره کرد و افزود: سازمان تامین اجتماعی امسال طرح بیمه فراگیر خانواده را به اجرا گذاشته است. در این طرح، دانشجو در زمان تحصیل خود می تواند بیمه شود و سابقه ایجاد کند. سپس بعد از اتمام تحصیل زمانی که وارد بازار کار می شود، سابقه بیمه به ازای سال‌های تحصیل خود دارد و می تواند با احتساب به همین سوابق بازنشسته شود

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۹۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر