۱۳ فروردین ۱۴۰۲

اجرای ۵ تئاتر و ۶ سرود در بخش هنرهای دینی طی شب دوم نمایشگاه قرآن کریم

بخش هنرهای دینی نمایشگاه قرآن
بخش هنرهای دینی در روز دوم نمایشگاه علیرغم ارائه محصولات هنری نمایشگاهی، پنج تئاتر و ۶ سرود را نیز اجرا کرد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، بخش هنرهای دینی در دومین شب نمایشگاه قرآن کریم سه تئاتر را به روی صحنه بردند. اولین اثر «آخرین لحظه» با موضوع اولین حمله داعش به سوریه با کارگردان سعید بکائی بود.

دومین اثر «فخر وطن» در راستای زندگی شهید فخری‌زاده به کارگردان خانم ماندانا عبقری به روی صحنه رفت. و اما سومین اجرا «بابا قرآنی» بود که نقل‌های قرآنی را بیان می‌کند، این کار به کارگردان سعید صادقی بود.

5 تا هفت اجرا هرشب در بخش هنرهای دینی به روی صحنه می‌رود. همچنین در فضای باز پس از اجراهای صحنه‌ای گروه سرود «نونهالان نجوای انتظار» ۶ اجرا با محوریت قرآن، ایران، امام حسن(ع)، امام حسین، عفاف و حجاب و… داشتند.

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

پایان پیام

تعداد بازدید : ۳۵۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر