۱۴ فروردین ۱۴۰۲

معرفی ابعاد نظام تربیتی حوزوی در غرفه مدرسه علمیه دارالسلام

بخش حوزوی نمایشگاه قرآن
مدرسه علمیه دارالسلام نمایشگاه قرآن گفت: هدف از برپایی این غرفه معرفی ابعاد نظام تربیتی حوزوی است که در همین راستا بخشی از غرفه در خصوص پذیرش طلابی است که میخواهند تازه وارد حوزه پذیرش شوند.

محمد مهدی آخوندی مدیرغرفه مدرسه علمیه دارالسلام در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در خصوص فعالیتهای این غرفه گفت: امسال ما نماینده حوزه علمیه دارالسلام درسی امین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هستیم که در خصوص منشورات مدرسه علمیه دارالسلام به مخاطبان اطلاعاتی را ارائه می‌دهیم.

برگزاری مسابقات قرآنی در غرفه مدرسه علمیه دارالسلام

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های این غرفه گفت: مسابقات قرآنی از دیگر برنامه هایی است که در این غرفه در نمایشگاه سی ام عرضه ارائه می شود . این مسابقات براساس کتاب آیه های زندگی که از منشورات مدرسه دارالسلام بوده و مدیریت مدرسه حجت‌الاسلام حسین اسکندری آن را تالیف کرده؛ برگزار می‌شود.

آخوندی ادامه داد: بخش دیگری از فعالیتهای این غرفه در خصوص جهاد تببیین و گفتگوهای سیاسی و اعتقادی با مخاطبین تخصصی و عام است. همچنین خط و خوشنویسی طلابی هستند که در قالب خط نستعلیق به ارائه فعالیت‌هایی می‌پردازند.نمایش و معرفی همخوانی های قرآنی مدرسه که هنگام افطار از شبکه یک سیما پخش میشود نیزاز دیگر فعالیتهای این مدرسه است.

معرفی ابعاد نظام تربیتی حوزوی هدف برپایی غرفه ماست

مسئول غرفه مدرسه علمیه دارالسلام اعلام کرد: هدف از برپایی این غرفه معرفی ابعاد نظام تربیتی حوزوی است که در همین راستا بخشی از غرفه در خصوص پذیرش طلابی است که میخواهند تازه وارد حوزه پذیرش شوند. این شرایط ویژه پسران پایه هشتم و نهم با معدل بالای 19 است که آنها برای ورود به حوزه علمیه آماده خواهند شد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۰۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر