۱۴ فروردین ۱۴۰۲

کدام موسسات قرآنی مردمی در سی‌امین نمایشگاه قرآن حضور دارند؟

موسسات قرآنی نمایشگاه قرآن
موسسات قرآنی امسال همچون سنوات گذشته نیز با حضور در انتهای سالن اصلی مصلی تهران روبروی بخش محصولات فرهنگی میزبان علاقمندان هستند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن‌، موسسات قرآنی یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه است که هرساله به علت محدودیت فضا نمایشگاهی تنها تعدادی از موسسات به نمایندگی از کل موسسات قرآنی کشور میزبان علاقمندان هستند.

از این رو در این دوره موسساتی همچون موسسه اسوه، موسسه خیریه فرهنگی مسجدسازان الزهرا(س)، جامعه الزهرا، موسسه هادیان راهیان نور(طب اسلامی)، مجمع علمی فرهنگی ام‌ابیها، ستاد ترویج نهضت حفظ جزء ۳۰ قرآن‌کریم، رستگاران، موسسه زندگی زیبای مهدوی(عج)، موسسه آیات هدایت(نغمه‌های نورانی) و جمعیت دفاع از ملت فلسطین، موسسه نوآوری‌های قرآنی دینا، کتابدانه، ترجمان وحی، موسسه آموزشی بصائر و ... حضور دارند.

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

پایان پیام

تعداد بازدید : ۳۲۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر