۱۴ فروردین ۱۴۰۲

مسابقه ایده‌پردازی «فصل نوآوری» در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

مسابقه ایده‌پردازی فصل نوآوری
مسابقه و رویداد ایده‌پردازی فصل نوآوری همزمان با ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در بخش دانش بنیان برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، مسابقه و رویداد ایده‌پردازی قرآنی «فصل نوآوری» همزمان با برپایی سی‌اُمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در بخش نوآوری دانش‌بنیان قرآنی برگزار می‌شود.

این مسابقه با موضوع نوآوری و تحول در نمایشگاه قرآن کریم برگزار می‌شود و در روزهای چهاردهم و پانزدهم فروردین‌ماه شاهد برپایی آن در نمایشگاه قرآن خواهیم بود.

مهلت ثبت نام برای حضور در این مسابقه تا روز دهم فروردین‌ماه اعلام شده است. همچنین امکان حضور به صورت گروهی (گروه‌های سه تا پنج نفره) فراهم خواهد بود. به گروه‌های برتر جوایز ۱۴۰ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

رسانه جدید

همچنین شناسه taha_roshd در پیام رسان ایتا و پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه قرآن کریم به نشانی iqfa.ir برای کسب اطلاعات بیشتر معرفی شده است.

این رویداد به همت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، خانواده طلاب هنرمند، سازمان دارالقرآن‌الکریم و مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

پایان پیام/


تعداد بازدید : ۱۵۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر