۱۴ فروردین ۱۴۰۲
وزیر امور دینی موریتانی در مراسم افتتاحیه بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن:

همکاری با ایران سبب ارتقای فرهنگ اسلامی می‌شود

بخش بین الملل نمایشگاه قرآن
وزیر امور دینی موریتانی دعوت جمهوری اسلامی ایران از موریتانی جهت حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن را نشان از روابط تاریخی و گرم دو کشور دانست و گفت: همکاری با ایران سبب ارتقای فرهنگ اسلامی می‌شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، مراسم افتتاحیه بخش بین‌الملل سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عصر امروز دوشنبه 14 فروردین‌ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جمعی از وزرا و مسئولین کشورهای خارجی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

وزیر امور دینی موریتانی در این نشست ضمن ابراز تشکر از وزیر ارشاد و مقامات جمهوری اسلامی ایران در دعوت از کشور موریتانی در سی امین نمایشگاه بین‌المللی قران افزود: همچنین تشکر ویژه دارم از شما که در این ماه قرآن به معارف قرآنی ارزش نهاده‌اند. دعوت کشور موریتانی در این نمایشگاه دلیلی بر ارتباط صمیمی بین این دو کشور و نیز نشان از روابط تاریخی و گرم این کشور دارد.
 
وی با اشاره به اینکه شما ملت ایران واجب کفایی امت اسلامی را برای برگزاری چنین نمایشگاهی به نیابت از کشورهای اسلامی در این ماه بزرگ انجام دادید، گفت: قرآن از بهترین عبادات است و در قرآن هم ذکر شده خدمت به قرآن از ثواب بالایی برخوردار است و ذکر قرآن در تمام زمان‌ها و مکان‌ها ارزش والایی دارد و شما در این نمایشگاه این کار ارزشمند را انجام دادید.

 

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۶۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر