۱۴ فروردین ۱۴۰۲

تجلیل از خانواده‌های شهدا در نمایشگاه قرآن/ شهدای قرآنی را معرفی کنید

غرفه شهدای قرآنی نمایشگاه قرآن
غرفه شهدای قرآنی در نمایشگاه قرآن کریم ضمن معرفی شهدای قرآنی به تکریم خانواده‌های شهدا و اجرای برنامه‌های قرآنی برای عموم علاقه‌مندان می‌پردازد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلاس بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است و تا ۲۶ فروردین ادامه دارد. یکی از غرفه‌‌های این نمایشگاه غرفه شهدای قرآنی است که به همت سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله (ص) برپا شده است.

رحیم قربانی مسئول سازمان عترت و بسیج تهران و دبیر کمیته شهدای قرآنی در گفت‌و‌گو با توانا حضور سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه تهران بزرگ را با غرفه ویژه شهدای قرآنی، طرح یاران سلیمانی عنوان کرد و گفت: در این غرفه شهدای قاری، حافظ، معلم و فعال قرآنی را معرفی می‌کنیم.

قربانی درباره فعالیت‌های کمیته قرآنی، افزود: ارائه فعالیت‌هایی در یادواره شهدای قرآنی، دیدارهای جامعه قرآنی با خانواده شهدا و سایر فعالیت‌های دیگر که برای شهدای قرآنی انجام شده است. همچنین پخش تلاوت قرآن شهدا، مستند و نماهنگ‌هایی درباره شهدا از جمله برنامه‌های این بخش است.

وی از میزبانی از خانواده‌های شهدا در نمایشگاه خبر داد و گفت: در برخی از شب‌ها مقدم حضور خانواده‌های شهدای قرآنی، حضور گروه هم‌خوانی درباره شهدا، حضور ایثارگران و جانبازان از جمله فعالیت‌های ما است.

شهدای قرآنی

قربانی درباره فعالیت‌هایی که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن انجام می‌شود، افزود: مسابقات تلاوت قرآن برای کودکان در قالب یاد و نام شهدا و ارائه آیات ایثار، مقاومت و شهادت برگزار می‌شود.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج در پایان سخنان خود خطاب به بازدیدکنندگان گفت: از مردم می‌خواهیم شهدای قرآنی که اسمشان در لیست ما نیست، شناسایی و به ما معرفی کنند.

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

پایان پیام/


تعداد بازدید : ۱۳۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر