۱۴ فروردین ۱۴۰۲

گروه سرود احسان از اثر جدید خود در نمایشگاه قرآن رونمایی کرد

سرود ستاره‌های روی زمین
کوچولوهای گروه سرود «احسان» در بخش دهه هشتادی‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اثر جدید خود به نام «ستاره‌های روی زمین» رونمایی کردند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، امشب دوشنبه 14 فروردین ماه کوچولوهای گروه سرود «احسان» در بخش دهه هشتادی‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اثر جدید خود به نام «ستاره‌های روی زمین» رونمایی کردند.

بخش دهه هشتادی‌های سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در سومین شب فعالیت خود میزبان گروه سرود دختران دوست داشتنی «احسان» به سرپرستی یوسف بهشتی بود. گروه سرود احسان در این مهمانی از اثر جدید خود به نام «ستاره‌های روی زمین» با موضوع محافل خانگی قرآن کریم، رونمایی کرده و آن را بصورت زنده اجرا کردند.

این نماهنگ را اینجا ببینید:

در ادامه کودکان حاضر در سالن به دختران گروه سرود احسان پیوستند و ترانه‌های درخواستی حضار را با یکدیگر همخوانی کردند و خانواده‌ها از فرزندان خود عکس و فیلم یادگاری گرفتند.

با اجرای سرود «روزه اولی‌ها» و برگزاری مسابقه به برخی کوچولوهای حاضر در سالن قطعه فرش متبرک حرم حضرت عباس (ع) هدیه داده شد.

لازم به ذکر است از این پس گروه سرود احسان هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در بخش دهه هشتادی‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اجرای زنده خواهند داشت.

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۸۵۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر