۱۴ فروردین ۱۴۰۲
در نشست ویژگی زنان موفق و تاثیر گزار از دیدگاه قرآن مطرح شد:

ایجاد ثبات در خانواده اصلی ترین ویژگی زنان موفق در جامعه است

بخش حوزوی نمایشگاه قرآن
یک استاد حوزه علمیه گفت: اگر بتوانیم در خانواده ثبات برقرار کنیم می توانیم در جامعه شاهد اتفاقات خوبی باشیم. خانواده جایگاهی برای نافرمانی نیست.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، نشست‌ تخصصی ویژه ماه مبارک رمضان در سومین روز از ‌نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در بخش نهادهای حوزوی برگزار شد. این نشست امروز دوشنبه 14فرردین ماه با موضوع ویژگی زنان موفق و تاثیرگذار از دیدگاه قرآن با حضور مریم محمودزاده استاد حوزه برگزار شد.

پاکدامنی و عفاف برای زن و غیرتمندی برای مرد است

محمود زاده در این نشست با اشاره به مصادیق موفقیت در بانوان و آقایان گفت: برخی از ویژگی ها مختص زنان و برخی دیگر مختص مردان است. به عنوان مثال پاکدامنی و عفاف برای زن و غیرتمندی برای مرد است.

وی ادامه داد: ویژگی شجاعت برای مردان است چرا که مردان بیشتر در جنگ شرکت می‌کنند.

خانواده جایگاهی برای نافرمانی نیست

محمودزاده افزود: اگر بتوانیم در خانواده ثبات برقرار کنیم می توانیم در جامعه شاهد اتفاقات خوبی باشیم. خانواده جایگاهی برای نافرمانی نیست.

وی با بیان اینکه ایمان و عمل صالح مصادیقی است که به صورت مشترک بین زنان و مردان کاربرد دارد، ادامه داد: ما باید به زنان در جامعه کمک کنیم. کتاب زن در قرآن نوشته علامه طباطبایی منبع خوبی است تا شاخص ها را درآورده و آنها را در خانواده و زندگی پیاده کنیم.

همچنین در بخش نهادهای حوزوی نشست دیگری موضوع الگوی فرهنگی زن تراز انقلاب اسلامی را با حضور فاطمه اسفندیاری بررسی کرد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۴۵۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر