۱۵ فروردین ۱۴۰۲

عرضه کتاب «۲ دقیقه با امیرالمؤمنین» در نمایشگاه قرآن

کتاب ۲ دقیقه با امیرالمؤمنین
با کمک نوجوان‌های پایه یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم در سال گذشته این کتاب را جمع آوری و به چاپ رساندیم، در این کتاب ۱۱۰ قسمت ۲ دقیقه‌ای در قالب ۱۴ محور که شامل خلاصه‌ای از نهج‌البلاغه، اشعار، فضیلت‌ها، گزیده‌ای از زندگی نامه امام علی (ع)، غدیریه، قضاوت‌ها، قرآن و امیرالمؤمنین گردآوری شده است.

سجاد مهمان نواز مسئول غرفه رستگاران در نمایشگاه قرآن کریم در گفت و گو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن درباره فعالیت‌های این مجموعه گفت: ما در مناطق محروم کشور از جمله استان‌های سیستان و بلوچستان، کردستان، آذربایجان غربی، اصفهان و یکی از مناطق تهران بیش از ۱۰۰ مدرسه غیردولتی تأسیس کردیم.

وحدت بین امت شیعه و سنی هدف فعالیت مدارس رستگاران

مهمان نواز درباره تامین بودجه و هزینه‌های این مدارس افزود: آیت الله مشکات مسئول کل موسسه هستند و تامین هزینه‌های این مدارس و فعالیت‌ها با کمک ایشان، کمک‌های مردمی و برخی صندوق‌های خیریه هم کمک رسان مجموعه هستند و هیچ کمک دولتی وجود ندارد.

وی هدف فعالیت این مدارس را وحدت بین امت شیعه و سنی عنوان کرد و گفت: ما در تلاش هستیم وحدت و برابری را بین امت شیعه و سنی افزایش و محکم‌تر کنیم و در این مسیر فعالیت‌های فرهنگی نیز انجام می‌دهیم.

عرضه  کتاب «۲ دقیقه با امیرالمؤمنین» در نمایشگاه قرآن

مهمان نواز یکی از فعالیت های فرهنگی اخیر مجموعه را که در نمایشگاه بین‌المللی قران به نمایش در آمده است، چاپ کتاب «۲ دقیقه با امیرالمؤمنین» عنوان کرد و افزود: من با کمک نوجوان‌های پایه یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم در سال گذشته این کتاب را جمع آوری و به چاپ رساندیم، در این کتاب ۱۱۰ قسمت ۲ دقیقه‌ای در قالب ۱۴ محور که شامل خلاصه‌ای از نهج‌البلاغه، اشعار، فضیلت‌ها، گزیده‌ای از زندگی نامه امام علی (ع)، غدیریه، قضاوت‌ها، قرآن و امیرالمؤمنین گردآوری شده است.

وی نقطه قوت این کتاب را کسب اطلاعات کامل از رویدادها و اتفاقات مهم در زندگی امام علی (ع) دانست و گفت: این کتاب با تخفیف ۴۰ درصدی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و تخفیف‌هایی که در غرفه به همراه مسابقه، داده می‌شود، به فروش می‌رسد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۸۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر