۱۵ فروردین ۱۴۰۲

همایش طرح بشری 16 فروردین ماه با حضور وزیر ارشاد برگزار می شود

همایش طرح بشری
همایش تجلیل از نو مربیان و مجریان برتر طرح بشری، فردا چهارشنبه 16 فروردین ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، همایش تجلیل از نو مربیان و مجریان برتر طرح بشری، فردا چهارشنبه 16 فروردین 1402 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) از ساعت 17 الی 18:30 با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

هدف از برپایی این همایش، تقدیر و اهدای مدرک به مربیان فعال برتر مجموعه است. در یک سال گذشته 29 دوره برگزار شده است که در این دوره ها مربیانی آموزش داده شده اند و جمعا 5 هزار شاگرد تربیت کردند. زمانی که یک دوره برگزار می شود یک موسسه یا مجموعه در تهران یا شهرستان ها به عنوان مجری  همکاری می کند. در این همایش از مجریان و مجموعه های برتر نیز تقدیر می شود.

بشری یک روش آموزش نوین قرآن است و 22 سال فعالیت دارد. در این روش کتاب، جزوه و پیچیدگی های آموزش حذف شده و قواعد تجوید قرآن در قالب 4 صفحه که شامل یکسری کلمات مهندسی شده و روانشناسی شده کنار هم چیده شده و بر مبنای شنیداری است، تکرار شده و قاعده تجویدی یاد گرفته می شود. این قاعده بر گرفته از روش آموزشی پیامبر اکرم (ص) در زمان جاهلیت است.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۹۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر