۱۶ فروردین ۱۴۰۲

بازدید رئیس جامعه المصطفی از بخش بین الملل نمایشگاه قرآن کریم

بخش بین الملل
حجت‌الاسلام عباسی رئیس جامعه المصطفی به همراه هیأت رئیسه جامعةالمصطفی العالمیه، ضمن حضور در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از غرفه المصطفی در بخش بین الملل این نمایشگاه بازدید کرد.
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، حجت‌الاسلام عباسی رئیس جامعه المصطفی به همراه هیأت رئیسه جامعةالمصطفی العالمیه، ضمن حضور در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از غرفه المصطفی در بخش بین الملل این نمایشگاه بازدید کرد. در این بازدید هیأت رئیسه المصطفی ضمن بازدید از آخرین دستاوردها و فعالیت‌های جامعةالمصطفی در حوزه قرآن کریم، به گفت‌وگو با طلاب بین‌الملل حاضر در غرفه المصطفی نیز پرداختند.

 

بخش بین الملل سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور فرهنگی و دینی موریتانی و وزیر فرهنگ و گردشگری نیجر عصر روز دوشنبه ۱۴ فروردین در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد.

 

تشریح فعالیت‌های قرآنی  کشورهای جهان اسلام در جامعه المصطفی

 

 علاوه بر ارائه آثار فاخر قرانی المصطفی در این نمایشگاه، روزانه شماری از طلاب بین الملل با حضور در بخش ترویجی غرفه المصطفی به تشریح فعالیت‌های قرآنی تشکل و کشور خود برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه می پردازند.

 

رسانه جدید

 
برگزاری نشست‌های علمی مطالعات میان رشته ای قرآن  
 
 همچنین هر شب استادانی از جامعةالمصطفی در نمایشگاه حضور یافته و علاوه بر تبیین دستاوردهای علمی المصطفی در حوزه قرآن کریم و احادیث اهل بیت(علیهم السلام) به بازدیدکنندگان، اقدام به برگزاری نشست‌های علمی می‌نمایند.
 
در کنار این نشست‌های علمی، بخشی به نشست‌های علمی طلاب و دانش آموختگان در حوزه مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن و علم اختصاص یافته است که هر شب یکی از طلاب دستاورد رساله خود را تبیین می‌کنند.
 
یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

 

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۳۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر