۱۶ فروردین ۱۴۰۲
سید محسن میرباقری در گفت وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن:

برپایی نمایشگاه بستری برای توجه بیشتر مردم به قرآن است

سید محسن میرباقری
سید محسن میرباقری گفت: برپایی نمایشگاه قرآن و ایجاد چنین فضایی به خودی خود بستری است تا مردم به قرآن توجه کنند. به تعبیری این اقدامات جنبه تذکر و یادآوری قرآن را برای عموم جامعه به همراه دارد.

سید محسن میرباقری فعال قرآنی و استاد معارف دینی در گفت و گو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن گفت: برپایی نمایشگاه قرآن و ایجاد چنین فضایی به خودی خود بستری است تا مردم به قرآن توجه کنند. به تعبیری این اقدامات جنبه تذکر و یادآوری قرآن را برای عموم جامعه به همراه دارد. اما باید برای مؤثر تر بودن این اقدامات و استفاده بهتر از این فضا، کار را به جای برد که معرفت قرآنی مردم افزایش پیدا کند.

وی افزود: کارهایی مثل معرفی کتاب، مسابقه، نشست بصیرتی و... از جمله اقداماتی است که می تواند تاثیرگذاری به سزایی را در این محافل داشته باشد. اما باید اشاره کرد این اقدامات باید به شکل کارشناسی شده و دقیق صورت گیرد.

برپایی نمایشگاه قرآن موجب تثبیت عقاید و راه متدینین می شود

میرباقری افزود: نکته دیگر این است که چنین گردهمایی هایی بی شک پاسخی به اقدامات سوء و منفی دشمن است و موجب تثبیت عقاید و راه متدینین میشود. چرا که آنها دائما از دوری مردن از اهل بیت سخن میگویند اما حقیقت را میتوان در چنین فضاهایی مشاهده کرد. پس باید به جنبه سیاسی این نمایشگاه هم توجه داشت.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۹۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر