۱۶ فروردین ۱۴۰۲

برگزیدگان طرح بشری تقدیر شدند

همایش طرح بشری
همایش تجلیل از نومربیان و مجریان برتر طرح بشری، امروز چهارشنبه 16 فروردین‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با حضور علیرضا معاف رئیس سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم،  همایش تجلیل از نومربیان و مجریان برتر طرح بشری، امروز چهارشنبه 16 فروردین‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با حضور علیرضا معاف رئیس سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد. این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری و موذن آستان قدس رضوی حجت الاسلام شجاع آغاز شد.

طرح بشری 22 سال سابقه فعالیت دارد

معاف گفت: بشری یک روش آموزش نوین قرآن است و 22 سال فعالیت دارد. در این روش کتاب، جزوه و پیچیدگی‌های آموزش حذف شده و قواعد تجوید قرآن در قالب 4 صفحه که شامل یکسری کلمات مهندسی شده و روانشناسی شده کنار هم چیده شده و بر مبنای شنیداری است، تکرار شده و قاعده تجویدی یاد گرفته می شود. این قاعده بر گرفته از روش آموزشی پیامبر اکرم (ص) در زمان جاهلیت است.

رئیس سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن افزود: هدف از برپایی این همایش، تقدیر و اهدای مدرک به مربیان فعال برتر مجموعه است. در یک سال گذشته 29 دوره برگزار شده است که در این دوره ها مربیانی آموزش داده شده اند و جمعا 5 هزار شاگرد تربیت کردند. زمانی که یک دوره برگزار می شود یک موسسه یا مجموعه در تهران یا شهرستان ها به عنوان مجری همکاری می کند.

تقدیر از برگزیدگان طرح بشری

در ادامه با حضور علیرضا معاف رییس سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، سمیه رفیعی نماینده تهران، ری و شمیرانات مجلس شورای اسلامی ، دیوسالار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاد صدیق بنیانگذار طرح بشری و محمد خراسانی زاده مدیر کل وزارت فرهنگ و ارشاد استان تهران از برگزیدگان طرح بشری تقدیر به عمل آمد.

در همین راستا فاطمه جام سحر مدیر موسسه فرهنگی و عترت طاها دهلران، مجید مشایخی ، سکینه گرجی، اقدس پناهی و محصل از افرادی بودند که در طرح بشری تقدیر شدند.
سپس گروه سرود و همخوانی طه به اجرای قطعاتی در مدح و منقبت امام حسن مجتبی(ع) پرداختند.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۶۲۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر