۱۶ فروردین ۱۴۰۲
حجت الاسلام میرتاج الدینی در گفت و گو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن:

هرچقدر فرهنگ قرآنی در جامعه گسترده شود، ناهنجاری ها و بی حجابی ها کم می شود

سید محمدرضا میرتاج الدینی
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که فضای قرآنی چه تاثیری بر رفع ناهنجاری‌های اجتماعی دارد، گفت: هر چقدر قرآن و فرهنگ قرآنی در جامعه گسترده شود به همان میزان ناهنجاری ها و پلیدی‌ها در کشور کاهش پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه قرآن با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآن اظهار کرد: نمایشگاه قرآن یکی از پدیده های فرهنگی و معنوی در کشور به شمار می‌رود که همه ساله برگزار می شود.

نمایشگاه قرآن به صورت چرخشی در استان ها برگزار شود

وی افزود: مرد باید ابعاد دینی، فرهنگی معنوی و اعتقادی را در جامعه حس کنند که برگزاری و برپایی نمایشگاه قرآن می‌تواند در تحقق این مسئله نقش اساسی داشته باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطر نشان کرد: چنین نمایشگاه های قرآنی باید در طول سال به صورت مستمر برگزار شود. البته بهتر است با توجه به اینکه این نمایشگاه در تهران برگزار می شود زیرساخت‌ها و بستری فراهم شود تا نمایشگاه قرآن به صورت چرخشی در سایر استان های کشور نیز برگزار شود تا بتوان فضای فرهنگی قرآنی را در کشور و در سطح جامعه ترویج داد.

هرچقدر فرهنگ قرآنی در جامعه گسترده شود، ناهنجاری ها و بی حجابی ها کم می شود

میرتاج الدینی با اشاره به رویکرد تبیینی مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر نقش پایگاه های بسیج در تبلیغ و ترویج قرآن گفت: برگزاری دوره نمایشگاه قرآن در سایر استان‌های کشور می تواند در تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترویج و تبلیغ قرآن در بین آحاد مردم تاثیر گذار باشد.

وی در پاسخ به این سوال که فضای قرآنی چه تاثیری بر رفع ناهنجاری‌های اجتماعی دارد، گفت: هر چقدر قرآن و فرهنگ قرآنی در جامعه گسترده شود به همان میزان ناهنجاری ها و پلیدی‌ها در کشور کاهش پیدا خواهد کرد.

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

 پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۲۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر