۱۶ فروردین ۱۴۰۲
امشب در بخش موسسات مردمی صورت می گیرد:

آغاز به کار اولین دوره تربیت مدیران حکمرانی قرآنی

بخش موسسات مردمی
به همت موسسه بنیاد قرآن، امشب، ۱۶ فروزدین ماه، اولین دوره تربیت مدیران حکمرانی قرآنی با حضور آیت الله دعوتی، در بخش موسسات مردمی سی امین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، به همت موسسه بنیاد قرآن، امشب، ۱۶ فروزدین ماه، اولین دوره تربیت مدیران حکمرانی قرآنی با حضور آیت الله دعوتی، در بخش موسسات مردمی سی امین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آغاز به کار خواهد کرد.

اساتید این دوره شامل آیت الله قائم مقامی، دکتر منصوری لاریجانی، حجت الاسلام دهقانی، دکتر شاه شرقی، حجت الاسلام نیشابوری و حجت الاسلام بهرامی است.

همچنین از پژوهشنامه عصر حکمرانی قرآنی نیز رونمایی خواهد شد.

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

 پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۲۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر