۱۶ فروردین ۱۴۰۲

پرچم گردانی آستان های رضوی و حسینی در نمایشگاه بین المللی قرآن

پرچم حرم حضرت عباس
در پنجمین شب از برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پرچم های آستان مقدس رضوی و عتبه حسینی در شبستان مصلی گردانده شد.

به گزارش ستاد خبری سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛ در پنجمین شب از برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پرچم های آستان مقدس رضوی و عتبه حسینی در شبستان مصلی گردانده شد.

پرچم های آستان قدس رضوی به دلیل عطر معنوی و حسی خاصی که در فضای مصلی بخشید بسیاری از بازدیدکنندگان حس و حال معنوی پیدا کرده و با خادمان رضوی همراه شدند.

همچنین در بخش بین الملل نیزغرفه آستان عتبه عباسی با اجرای همخوانی در مدح و منقبت حضرت ابالفضل العباس(ع) حال و هوای خاصی بخشیدند.

پرچم حرم حضرت عباس (ع)

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۷۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر