۱۷ فروردین ۱۴۰۲
در بخش نهادهای حوزوی سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن:

برگزاری سه نشست تخصصی قرآنی در ششمین روز از برپایی نمایشگاه قرآن/بررسی خانواده قرآنی و قرآن خانوادگی

بخش حوزوی
نشست‌های تخصصی ویژه ماه مبارک رمضان در ششمین روز از برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در بخش نهادهای حوزوی امروز پنجشنبه هفدهم فروردین ماه برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن؛ نشست‌های تخصصی ویژه ماه مبارک رمضان در ششمین روز از برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در بخش نهادهای حوزوی امروز پنجشنبه هفدهم فروردین ماه برگزار می شود.

نشست رشد معنوی انسان از دیدگاه وحیانی با حضور زینب پورحمزه ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در نمایشگاه قرآن برگزار می شود.

همچنین نشست قرآنی با حضور حجت الاسلام حسین اسکندری ساعت ۲۰ تا ۲۱ از دیگر برنامه های این بخش در ششمین روز از برپایی نمایشگاه است.

پخش زنده سخنرانی کارشناس هنرهای تجسمی حجت الاسلام و المسلمین فولادزاده با موضوع خانواده قرآنی و قرآن خانوادگی از ساعت 19.30-20 از دیگر نشس تهای تخصصی بخش نهاد های حوزوی خواهد بود.

این نشست ها همراه با اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه روزانه قرآنی(ویژه حاضران در نمایشگاه قرآن) برپا خواهد شد.

بخش نهاد های حوزوی در شبستان مصلی امام خمینی(ره)، ستون ۴۶، ابتدای راه‌روی نهادهای حوزوی واقع شده است.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۳۴

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر