۱۷ فروردین ۱۴۰۲

ارائه فعالیتهای علمی و قرآنی ویژه بانوان در غرفه جامعه الزهراء قم(س)

ارائه فعالیتهای علمی و قرآنی ویژه بانوان در غرفه جامعه الزهراء قم(س)
غرفه جامعه الزهراء قم (س) در محل نهادهای حوزوی پذیرای بازدیدکنندگان محترم به ویژه بانوان گرامی است. در این غرفه محصولات و فعالیتهای علمی قرآنی این موسسه عظیم دینی در قالب کتب، نشریات و پایان نامه به نمایش گذارده شده است.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، غرفه جامعه الزهراء قم (س) در محل نهادهای حوزوی پذیرای بازدیدکنندگان محترم به ویژه بانوان گرامی است. در این غرفه محصولات و فعالیتهای علمی قرآنی این موسسه عظیم دینی در قالب کتب، نشریات و پایان نامه به نمایش گذارده شده است.

علاوه بر این خدماتی مثل میز کودک، میز کارشناس احکام، میز کارشناس مسائل عقیدتی و میز مشاوره تربیتی نیز به تناسب و تناوب در غرفه فعال است که تخصصی پاسخگوی نیازهای بانوان و بازدیدکنندکان فرهیخته از جامعه است.

جامعه الزهراء سلام الله علیها که در قم به دستور مبارک امام خمینی رحمت الله علیه تاسیس شد بیش از چهار دهه سابقه فعالیت مثبت و موثر دارد که با رویکرد بین المللی به عنوان بزرگترین حوزه علمیه بانوان جهان تشیع معرف حضور علاقه مندان و بانوان است.

این مرکز علمی فرهنگی تا به حال ده ها هزار فارغ التحصیل را به جهان اسلام تقدیم نموده که از میان آنها بانوانی دارای مدرک تحصیلی سطح دو، سه و چهار هستند که هم اینک در سراسر کشور در پستهای اداری، علمی و اجرائی در حال خدمتند.

لازم به ذکرست که امکان تحصیل در جامعه الزهرا به شکلهای حضوری، مجازی و غیرحضوری امکان دارد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۹۴

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر