۱۷ فروردین ۱۴۰۲

برنامه‌های همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

خدمات همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی قرآن
مسئول بخش فناوری غرفه همراه اول گفت: در نمایشگاه ۳ محصول اصلی شاد، شادبوم و مدرسه مجازی را به نمایش در آورده‌ایم.
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، حمید صادقی مسئول بخش فناوری غرفه همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از خدماتی که به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود، گفت: در نمایشگاه ۳ محصول اصلی شاد، شادبوم و مدرسه مجازی را به نمایش در آورده‌ایم. شاد و شادبوم در بحث آموزش، دانش آموز را بی‌نیاز از هرگونه هزینه اضافی می‌کند.
 
وی مهم ترین اتفاقی زا که در شادبوم رقم می‌خورد، آسوده خاطر بودن والدین دانست و گفت:  این پلتفرم از نظر سرگرمی و آموزش، تمامی محتواها را برای دانش آموزان، کودکان و نوجوان فراهم کرده است و شرکت‌های خصوصی و دولتی، از انیمشین تا ویدیوهای آموزشی، مستند، سرگرمی و آزمایشگاه‌های مجازی را در شادبوم قابل مشاهده قرار دادند. 

 

صادقی از خدمات جدید همراه اول به ارائه سیمکارت نوجوان اشاره کرد و افزود: این اولین سیمکارت دائمی برای سن ۶ الی ۱۸ سال است و خانواده‌ها می‌توانند برای فرزندانشان تهیه کنند و بعد از سن ۱۸ سال، سیمکارت به نام فرزند ثبت می‌شود.

 

وی از بسته های متنوع و فعال سیمکارت، گفت: یک بسته ۴۰ گیگابایتی اینترنت، موسوم به اینترنت پاک بر روی سیمکارت فعال است، منظور از اینترنت پاک این است که والدین با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی می‌توانند بستر اینترنت را در اختیار فرزندانشان قرار دهند.

 

صادقی در پایان از ۲۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۲۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه خبر داد و افزود: تعدادی پیامک رایگان هم در این سیمکارت فعال است، علاقه‌مندان می‌توانند در نمایشگاه بین‌المللی قرآن این سیمکارت دائمی را با تخفیف و پرداخت ۶۰ هزار تومان دریافت و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

 

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

 

پایان پیام/
تعداد بازدید : ۲۳۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر