۱۸ فروردین ۱۴۰۲

در این غرفه نمایشگاه قرآن عکس یادگاری با لباس یمنی بگیرید

در این غرفه نمایشگاه قرآن عکس یادگاری با لباس یمنی بگیرید
مسئول قرارگاه پشتیبانی یمن در نمایشگاه قرآن گفت: یکی از فعالیت‌های غرفه را به سرپرستی گرفتن ایتام شهدای یمن و پرداخت ماهیانه برای تهیه بسته‌های معیشتی بیان کرد و افزود: مردم می‌توانند در این غرفه عکس یادگاری با لباس یمنی بگیرند و تصاویر گرافیکی و طراحی شده از مظلومیت مردم یمن را ببینند

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، علیرضا عرفانیان مسئول قرارگاه پشتیبانی یمن در نمایشگاه قرآن، درباره فعالیت‌های این قرارگاه در کشور و نمایشگاه، گفت: ما در غرفه و تشکل‌های فعال سعی می‌کنیم مردم و اقشار مختلف مردمی را نسبت به یمن دغدغه‌مند کرده تا از توانمندی‌های افراد در این عرصه استفاده کنیم.

وی عرصه فعالیت‌های مردمی را کمک مالی و به روز کردن توانمندی‌های علمی تلقی کرد و افزود: ما سعی کردیم با سفارت داخل یمن ارتباط برقرار کنیم و نقاط ضعف آن‌ها را شناسایی و با استفاده از دستاوردهای اندیشکده‌ها و تشکل‌ها در زمینه‌های احساس شده، برطرف کنیم.

عرفانیان جدید ترین کمک ایرانیان به یمن را، بحث استعدادیابی دانش‌آموزان و هدایت انتخاب تحصیلی عنوان کرد و گفت: با وزارت علوم نجات ملی یمن درباره کمک مجموعه‌های آموزشی ایران صحبت شده و مقرر شد توانمندی‌های مجموعه به صورت مکتوب در اختیار وزارت علوم یمن قرار بگیرد.

وی در پایان یکی از فعالیت‌های غرفه را به سرپرستی گرفتن ایتام شهدای یمن و پرداخت ماهیانه برای تهیه بسته‌های معیشتی بیان کرد و افزود: مردم می‌توانند در این غرفه عکس یادگاری با لباس یمنی بگیرند و تصاویر گرافیکی و طراحی شده از مظلومیت مردم یمن را ببینند. همچنین می‌توانند کتاب‌هایی درباره یمن خریداری کنند و عضو قرارگاه پشتیبانی مردم یمن شوند.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۱۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر