۱۸ فروردین ۱۴۰۲

رونمایی از وب سایت بنیاد قرآن در هفتمین شب نمایشگاه بین المللی قرآن

رونمایی از وب سایت بنیاد قرآن در هفتمین شب نمایشگاه بین المللی قرآن
وب سایت بنیاد قرآن در هفتمین شب نمایشگاه بین المللی قرآن به رونمایی می‌شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، وب سایت بنیاد قرآن در هفتمین شب نمایشگاه بین المللی قرآن به رونمایی می‌شود. به همت موسسه بنیاد قرآن، امشب 18 فروردین‌ماه، ساعت 21 از وبسایت این بنیاد به نشانی: WWW.BONYADEGHORAN.COM و همچنین پژوهشنامه عصر حکمرانی قرآنی، تحت عنوان نشست بررسی «حکمرانی رسانه ای» رونمایی خواهد شد.

در این نشست آقایان بهزاد تیمور پور، مدیر خبرگزاری سعد آنلاین، محمود شاه شرقی، عضو شورای راهبرداری بنیاد قرآن و حجت الاسلام رضا حسین زاده، دبیر کل بنیاد قرآن حضور خواهند داشت.

گفتنی است، اولین دوره تربیت مدیران حکمرانی قرآنی با حضور آقایان لولاچیان، شاه شرقی و حسین‌زاده و جمعی از علاقه‌مندان، سه‌شنبه شب در نمایشگاه بین‌المللی قران کریم آغاز به کار کرد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۱۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر