۱۸ فروردین ۱۴۰۲

چه شخصیت‌هایی در هفتمین شب از نمایشگاه قرآن بازدید کردند؟

چه شخصیت‌هایی در هفتمین شب از نمایشگاه قرآن بازدید کردند؟
امروز جمعه 18 فروردین‌ماه در هفتمین شب برپایی سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شخصیت های فرهنگی و سیاسی مختلفی از شبستان و صحن نمایشگاه بین‌المللی قرآن بازدید کردند.

به گزارش ستاد خبری سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، امروز جمعه 18 فروردین‌ماه در هفتمین شب برپایی سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شخصیت های فرهنگی و سیاسی مختلفی از شبستان و صحن نمایشگاه بین‌المللی قرآن بازدید کردند.

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری نیز با حضور خود از غرفه‌ها و بخش‌های مختلف نمایشگاه به خصوص بخش‌های مختص بانوان و غرفه بانوان و دختران بازدید کرد.

زهره اللهیان نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این شب در جریان فعالیت‌های سی امین نمایشگاه قرآن قرار گرفت.

همچنین محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در سومین محفل بین المللی قرآن ویژه بانوان مهمان سی‌امین نمایشگاه بین المللی بود. او پس از آن از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید کرد.

عبدالرضا هلالی، سجاد محمدی و محمد اسدالهی نیز در با حضور در جشن بزرگ رمضانی نسل آرمان و اجرای سرودهای بیعت، عزیزم حسین ۱ و ۲ از نمایشگاه قرآن به خصوص غرفه دهه هشتادی ها بازدید کردند.

همچنین امین توکلی زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با حضور در غرفه شورای عالی قرآن شهرداری تهران در جریان فعالیتهای قرآنی قرار گرفت.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۱۴

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر