۱۹ فروردین ۱۴۰۲
انسیه خزعلی در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن:

خانم‌ها بیشتر از آقایان از مباحث دینی استقبال می‌کنند

خانم‌ها بیشتر از آقایان از مباحث دینی استقبال می‌کنند
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: همیشه علاقه‌مندی خانم‌ها به مباحث تربیتی و فرهنگی بیشتر از آقایان بوده است. مخصوصاً در مباحث دینی خانم‌ها استقبال بیشتری نشان می‌دهند و از این مسئله باید استقبال کرد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور‌ در امور زنان و خانواده از بخش‌های مختلف سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد‌ و در بخش معاونت اجتماعی-فرهنگی شهرداری تهران به ترانه «دلتنگ شهادت» از گروه سرود «جوانان عاشورایی ورامین» به سرپرستی محسن احمدی‌پویا گوش سپرد. وی در حاشیه دیدار از نمایشگاه قرآن علت این که خانم‌ها بیشتر از آقایان در میان بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن حضور دارند، را بیان کرد و افزود: همیشه علاقه‌مندی خانم‌ها به مباحث تربیتی و فرهنگی بیشتر از آقایان بوده است. مخصوصاً در مباحث دینی خانم‌ها استقبال بیشتری نشان می‌دهند و از این مسئله باید استقبال کرد.

معاون رئیس‌جمهور‌ در امور زنان و خانواده ادامه داد: خانم‌ها محور خانواده هستند. پس باید زمینه را برای فعالیت و استفاده بهتر آن‌ها از نمایشگاه قرآن فراهم کرد.

خزعلی خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم اینکه خانم‌ها به مباحث فرهنگی ارادت ویژه‌ای دارند یکی از نمونه‌های تجلی رحمت الهی در بانوان است.

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۴۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر