۱۹ فروردین ۱۴۰۲
دبیر شورای راهبری جمعیت و خانواده حوزه‌های علمیه:

مشاوره‌های قرآن بنیان مخاطبان زیادی دارد

مشاوره‌های قرآن بنیان مخاطبان زیادی دارد
دبیر شورای راهبری جمعیت و خانواده حوزه‌های علمیه با اشاره به اهمیت ارائه مشاوره‌های قرآن بنیان در جامعه گفت: مشاوره‌های قرآن بنیان مخاطبان زیادی دارد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن،‌حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول ساکی در حاشیه بازدید از بخش مشاوره‌های قرآن بنیان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اظهار داشت: در طی این سال‌ها هر زمانی که در زمینه جمعیت برنامه‌ها و مراسم‌هایی برگزار می‌کنیم درخواست‌های زیادی از سوی مخاطبان در زمینه مشاوره وجود دارد.

وی ادامه داد: این مسئله برای ما یک معضل شده بود چرا که ما در این زمینه ورود نداشتیم و به دنبال مجموعه‌ای بودیم که بتوانیم با این مجموعه یک ارتباط دوسویه داشته باشیم و مشاوره‌هایی را در حوزه خانواده برای مخاطبان خودمان ارائه دهیم.

دبیرشورای راهبری جمعیت و خانواده حوزه‌های علمیه تصریح کرد: مجموعه مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم که در طی این سال‌ها توانسته در زمینه مشاوره گام‌های خوبی را بردارد و امسال هم در این نمایشگاه شاهد حضور مشاوران خوبی هستیم که می‌توانیم در ادامه با کمک یکدیگر در زمینه مشاوره گام‌های اساسی را برداریم.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۹۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر